شکوفایی
کوچینگ
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

ما انسانها معمولا اهداف و خواسته هايي داريم و به محض رسيدن به هريك از آنها،بدون وقفه دوباره هدف گذاري مي كنيم و به سرعت به طرف اهداف مون حركت مي كنيم.خوب اين خيلي خوب هست.

اما چرا افرادي كه به اين روش حركت مي كنند بعد از مدتي احساس نارضايتي مي كنند؟ درصد زيادي از مراجعين ما كوچ ها را اين افراد تشكيل مي دهند.

براي اينكه بتوانيداز مسير لذت ببريد خوبه كه لذت و خوشي مسير را با تمام وجود لمس كنيد،مثل غذايي كه مي خوريد اگر با عجله كيك خيلي خوشمزه اي را بخوريد و فقط به فكر خوردني بعدي باشيداونوقت ديگه طعم ومزه كيك را خوب درك نمي كنيد.اما اگر هر تكه كيك را مزه مزه كنيد از خوردنش لذت خواهيد برد.

زندگي و موفقيتها هم درست به همين شكل هستند. يك لحظه فكر كنيد ببينيد آخرين بار چه زماني بعد از رسيدن به هدف و موفقيت مكث كرديد و اون لحظه را جشن گرفتيد؟

جشن گرفتن براي هر قدم كوچكي كه به سمت هدف برمي داريد انرژي فوق العاده اي به شما مي دهد.و جشن بزرگي را تصور كنيد كه پس از موفقيت و رسيدن به هدف اصلي تان خواهيد داشت.

پيشروي با هر قدم مي تواند با گفتن يك تبريك و تشكر از طرف كوچ يا يكي از دوستان و مهمتر از همه خودتان همراه باشد.

يادآوري توانايي ها و نقاط قوت شما از طرف كوچتان در برداشتن قدم و حركت به طرف هدف انگيزه را براي كسب موفقيت چندبرابر مي كند و وقتي يك كوچ كه ديدن نقاط قوت و توانايي شما يكي از مهارتهاي اون است، نقاط قوت و تواناييهاي منحصر به فردتان را به شما يادآوري كند و درجاي لازم به شما تبريك بگويد و درخواست كند تا با انرژي بيشتري حركت كنيد و يا زمان ايستادن و ديدن تلاشهايتان و جشن گرفتن را به شما يادآوري نمايد مطمئنا شما با كيفيت و رضايت و اعتمادبنفس بيشتري زندگي خواهيد كرد.

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 44

تاریخ : یکشنبه 24 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 64

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

 Eleanor Roosevelt

 آينده از آن كساني است كه به زيبايي رؤياهايشان باور دارند.

الينور روزولت



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 70

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 55

تأثیر کوچینگ در زندگی شخصی من
اینجانب ساناز  کارشناس ارشد مهندسي كامپيوترو مدرس و مسئول انفورماتيك دانشگاه ، سه ماه و بيشتر به صورت حضوري و تلفني در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم.

اولين موضوعي كه باهم كار كرديم درباره پايان نامه كارشناسي ارشدم بود،من يك ترم بود كه پايان نامه ام را كنارگذاشته و بسيار سست بودم و از شروع دوباره و اتمام آن و جلسه دفاع احساس ترس ميكردم.

تاثيري كه جلسات كوچينگ داشت عالي بود.و نتيجه اين بود كه من با اراده شروع به كار كردم وكارشناسي ارشد را به عنوان فرصتي ديدم كه بسياري از افراد تلاش دارند وارد اين دوره شوند و من اكنون در پايان مسير هستم و به خودم يادآوري شد كه چقدر براي پذيرش در ارشد زحمت كشيده بودم.همه چيز به تلاشهاي آخر من بستگي داشت تا به حس موفقيت و رضايت دست يابم.

درنهايت جلسه دفاعم عالي و با بهترين نمره و تعريف وتمجيدهاي بسيار برگزار شد.و اينها را با حمايت و تشويق و پيگيري كوچم كه در طول مسير دركنارم بود به دست آوردم .


و اكنون نيز جلسات كوچينگ ما با تمركز بر مسائل ديگري نظير هدف گذاري،اعتمادبنس،ارتباطات و كسب وكارم ادامه دارد.

و اهداف مهم من در زندگي برايم مشخص شده و اعتمادبنفس كافي براي دستيابي به اهدافم را دارم و از سردرگمي رها شده ام.


بنابراين اگر شما نيز احساس مي كنيد در بخشي از زندگي تان به تنهايي نمي توانيد حركت كنيد استفاده از خدمات كوچينگ سحر به شما را توصيه مي نمايم.كوچينگ يك نوع سرمايه گذاري است كه باعث رشد و حركت و دستيابي به اهدافتان با سرعت و كيفيت بهتر مي شود.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 74

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 146

براي استفاده از خدمات كوچينگ مكاتبه اي همين الان مكاتبه نماييد.

شما عزيزان در هر مكاني مي توانيد از اين پس از كوچينگ و همياري مكاتبه اي اينجانب بهره مند شويد، فقط كافي است با ايميلمن مكاتبه نماييد:

Sahar_fz_2004@yahoo.com

يك دوره كوچينگ مكاتبه اي 3 ماه بوده و هر هفته شما مي توانيد تا 3 ايميل بزنيد و من نيز به ايميلهاي شما پاسخهاي مناسب  خواهم داد.

هزينه يك دوره سه ماهه مكاتبه اي 150000 تومان مي باشد.

و اولين مكاتبه و پاسخ آزمايشي و رايگان درنظر گرفته شده است.

 هزينه هرماه 50000 تومان است كه در ابتداي هرماه پرداخت مي شود.اگر شما بعد از مدتي تصميم به انصراف گرفته باشيد هزينه مقداري از دوره را كه طي نموده ايد پرداخت مي كنيد.

 

براي اعضاي سايت اين دوره سه ماهه 100000 تومان درنظر گرفته شده است.





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 59

تاریخ : یکشنبه 03 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 128

از وقتي كه در جريان كوچينگ قرار گرفته ام،ديگر برام شفاف و آگاه شدن نسبت به خودم،احساساتم و قضاوتها وترسهام و خيلي چيزها به يك پروسه لذت بخش،هيجان انگيز و جذاب تبديل شده،مثل اينكه دائما مشغول كشف خودم هستم.شايد شبيه آليس در سرزمين عجايب.

مطابق با معمول كه سمينارهايي هر دو-سه ماه يكبار با حضور اساتيد محترم مون برگزار مي شود،فرصتي هم براي يادگيري و رشد جمعي و حضوري پيش مياد.در اين دو سميناري كه اخيرا شركت كردم البته با دو موضوع كاملا متفاوت،در اولي كه با باورهاي عميق خودم ارتباط برقرار كردم و يكي از ارزش هاي اساسي زندگي ام را كشف كردم و اين كشف برام خيلي هيجان انگيز بود.و فهميدم براي پيشرفتم بهتره با همين ارزشم همسوتر حركت كنم و باورهاي محدودكننده را با باورهاي تقويت كننده جايگزين كنم و اين يك پروسه و روندي هست كه دوست دارم شروع به حركت كنم.و ارتباطي كه با اين قسمت از وجودم برقرار كردم آرامش خاصي برايم به ارمغان آورده.

 در كارگاه آموزش مهارتهاي پايه فرصت مناسبي براي تمرين مهارتهام با يك مراجع كه قبلا همديگر را نمي شناختيم فراهم شد،اين فرصت خيلي خاص بود چون استادمون حضور داشتند و در جاهاي لازم روند كار را شفاف كرده و با پرسيدن سوالاتي باعث مي شد كه اشكالات كارم را ببينم و در مسير درست حركت كنم.فهميدم كه هنوز بايد وقت بگذارم و جزوه ها را دوباره بخونم و تمرين بيشتري داشته باشم.خدا رو شكر كه اين مراجع محترم درآخر كار از نتيجه اظهار رضايت كرد و منم خيالم راحت شد.

امروز در لينكدين مطلبي خوندم كه مفهومش اين بود :"براي رسيدن به موفقيت آسانسوري وجود نداره و بايد پله ها را يكي يكي طي كنيم." اين جمله خيلي به موقع بود و متوجه شدم كه با سرعت خودم درحين لذت بردن از مسيرم پله ها را طي كنم تا به اهدافي كه دارم برسم.

اينها را مي نويسم تا هم خودم يادم بمونه و هم اگر دوست داريد شما هم تجربه هاتون را بنويسيد.

شايد درميان گذاشتن اين تجربه ها براي همه ما اميد و دلگرمي به همراه داشته باشد.

 

 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 60

تاریخ : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 88

انجمن بين المللي كوچينگ 25 ارديبهشت كارگاه آموزشي در خصوص موضوع زیر برگزار می نماید:
" مهارتهاي پايه كوچينگ "
 هدایت و رهبری این برنامه بر عهده آقای تیمور میری است. وی یک "کوچ"حرفه ای فدراسيون بين المللي كوچينگ است و "كوچ" تاييد شده "شناخت نقاط قوت" مؤسسه گالوپ به شمار مي رود كه با شركت هاي بین المللی و افراد حرفه ای از فرهنگ های مختلف و با جایگاههای متفاوت کار می کند.
ايشان تجربه كار با افراد و گروههايي با زمينه ها و اهداف متفاوت بسياري در طول 10 سال گذشته در ايران را دارد.
این كارگاه آموزشي برای افرادی تنظیم شده است که مایل به افزایش دانش و  آگاهی خود درباره مهارتهاي پايه كوچينگ بوده، به دنبال فضايي براي تمرين مهارتها درحضور كوچ حرفه اي هستند و مي توانند همزمان با افراد فعال در حوزه كوچينگ آشنا شوند.
همچنين زماني براي سؤال و جواب با اعضاي ديگر  انجمن در نظر گرفته شده است تا درباره برنامه آموزش "كوچ" در آكادمي فارسي كوچينگ براي علاقه مندان به يادگيري مهارتهاي كوچينگ يا افرادي كه دوست دارند كوچ باشند،صحبت شود.
در اين كارگاه آموزشي تيمور ميري درباره موارد زير مطالب لازم را ارائه خواهد نمود:
1)    كوچ ايده ال چه كسي است و شرايط ايجاد ارتباط كوچينگ چگونه است؟
2)    آموزش مهارتهاي پايه كوچينگ مثل شنوندگي –ديدگاه و بازخورد
3)    تمرين بعضي از مهارتها
حداکثر ظرفیت 20 نفر می باشد ؛ بنابراین اولویت با افرادی است که سریع تر ثبت نام نمایند. هزینه ورود 1000،000 ریال برای هر نفر می باشد. براي دانشجويان آكادمي فارسي كوچينگ 50 درصد تخفيف درنظر گرفته شده است.
لطفاً توجه داشته باشید :
الف) انجمن كوچينگ يك انجمن غيرانتفاعي مي باشد و تمام درآمد حاصل از برگزاري سمينارها و كارگاهها،در فعاليتهاي مربوط به كوچينگ كه شامل سازماندهي و تداوم برنامه هاي مشابه است هزينه خواهد شد.
ب) ثبت نام شما تنها درصورتی قطعی تلقی می گردد که پیش از تاریخ 25ارديبهشت ماه، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر در بانک پارسیان بنام آقاي تيمور ميري واریز نموده و اطلاع داده باشید :
6221061062330735 
 ج)كارگاه آموزشي در تاریخ 25 ارديبهشت ماه راس ساعت 9 صبح آغاز و طبق برنامه ساعت12 ظهر به پایان خواهد رسید و در محل زیر برگزار می گردد: تهران- خيابان بهشتي-خیابان پاكستان-كوچه دوم-انتهاي كوچه-پلاك 27- مؤسسه بهار
  جهت ثبت نام، از طریق شماره تلفن 09019495627 یا ای-میل با نماینده انجمن تماس حاصل نمایید. خواهشمند است مشخصات هر شرکت کننده را به طور کامل، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس ای-میل، در اختیار موسسه قرار دهید و هنگام حضور در سمينار لطفاً رسيد پرداخت را جهت ارائه، به همراه داشته باشيد.
همراهان محترم و گرانقدر،لطفا ساعت 8:45 در محل حاضر و با توجه به برگزاری سمینار در محیطی فرهنگی-آموزشی احتراما خواهشمندیم شئونات اسلامی را رعایت نمایید.
info@icoachcommunity.org
www.icoachcommunity.org




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 58

تاریخ : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 195

FCCI سمينار حضوري به مدت دو ساعت در خصوص موضوع زیر برگزار می نماید:
"دستيابي به اهداف "
 "آيا اهداف مهمي در زندگي داريد كه مي خواهيد به آنها دست يابيد؟"
"آيا مي خواهيد لذت رسيدن به اهداف تان را بيشتر كنيد؟"
"كوچينگ در اين مسير چگونه به شما كمك مي كند؟"
این سمینار برای افرادی تنظیم شده است که اهداف بزرگي در زندگي دارند و به دنبال راههایی برای دستيابي سريع تر و با كيفيت بالاتر به اهدافشان ،همگام با تجربه شادي هاي بيشتر هستند .اين سمينار هرسه ماه يكبار با مطالب و ابزارهاي جديدتر برگزار خواهد گرديد و بنابراين شما مي توانيد در يك دوره يكساله به سمت اهدافتان پيش برويد.
هدایت و رهبری این برنامه بر عهده آقای تیمور میری است. وی یک "کوچ" (Coach) حرفه ای فدراسيون بين المللي كوچينگ (www.coachfederation.org) است و "كوچ" تاييد شده "شناخت نقاط قوت" مؤسسه گالوپ (www.Gallup.com) به شمار مي رود كه با شركت هاي بین المللی و افراد حرفه ای از فرهنگ های مختلف و با جایگاههای متفاوت کار می کند. ايشان تجربه كار با افراد و گروههايي با زمينه ها و اهداف متفاوت بسياري در طول 10 سال گذشته در ايران را دارد.
در اين سمينار تيمور ميري گروه را براي رسيدن به اهداف ذيل كوچ خواهد نمود:
1)    شناخت اهداف مهم زندگي توسط خود فرد
2)    اولويت بندي و تخمين زمان و انرژي لازم براي رسيدن به اهداف و
3)    ابزارهایی براي برنامه ريزي هاي سه ماه و يكساله در اختیارتان می گذارد .
در اين سمينار خانم نازنين ملك بيگلو،يكي از كوچ هاي انجمن تجارب خود را درخصوص مسيري كه براي رسيدن به اهداف خود در طول 8سال گذشته به كمك كوچينگ طي نموده و با نياز به شناخت خود و جايگاه وي در زندگي آغاز و در نهايت به رضايت و شادي بيشتر رسيده است،در اختيار شركت كنندگان قرار خواهد داد.
در این سمینار زماني براي سؤال و جواب (Q&A) با اعضاي ديگر  انجمن FCCI در نظر گرفته شده است تا درباره برنامه تربيت و آموزش "كوچ" در آكادمي فارسي كوچينگ(FCA) براي علاقه مندان به يادگيري مهارتهاي كوچينگ يا افرادي كه دوست دارند كوچ باشند،صحبت شود.
حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای این سمینار 35 نفر است؛ بنابراین اولویت با افرادی است که سریع تر ثبت نام نمایند. هزینه ورود 500،000 ریال برای هر نفر و براي دانشجويان آكادمي فارسي كوچينگ با تخفيف ويژه 300000 ريال درنظر گرفته شده است.
لطفاً توجه داشته باشید :
الف) FCCI يك انجمن غيرانتفاعي مي باشد و تمام درآمد حاصل از برگزاري سمينارها و كارگاهها،در فعاليتهاي مربوط به كوچينگ كه شامل سازماندهي و تداوم برنامه هاي مشابه است هزينه خواهد شد.
ب) ثبت نام شما تنها درصورتی قطعی تلقی می گردد که نهايتا 17 ارديبهشت ماه، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر در بانک پارسیان واریز نموده و اطلاع داده باشید :6221 0610 6233 0735 
 ج)سمينار در تاریخ 18ارديبهشت ماه-راس ساعت 9 صبح آغاز و طبق برنامه ساعت11 به پایان خواهد رسید و در محل زیر برگزار می گردد: تهران- خيابان بهشتي-خیابان پاكستان-كوچه دوم-انتهاي كوچه-پلاك 27- مؤسسه بهار
جهت ثبت نام، از طریق شماره تلفن 09019495627 یا ای-میل info@icoachcommunity.org با نماینده FCCI تماس حاصل نمایید. خواهشمند است مشخصات هر شرکت کننده را به طور کامل، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس ای-میل، در اختیار موسسه قرار دهید و هنگام حضور در سمينار لطفاً رسيد پرداخت را جهت ارائه، به همراه داشته باشيد.
همراهان محترم و گرانقدر،با توجه به برگزاری سمینار در محیطی فرهنگی-آموزشی احتراما خواهشمندیم شئونات اسلامی را رعایت نمایید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 59

تاریخ : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 73

 خانمهاي ايراني روز تان مبارك.

همين الان تماس بگيريد تا از خدمات ويژه براي خانمها به مناسبت روز زن استفاده كنيد:

براي 3 نفر از خانمها كه زودتر تماس بگيرند خدمات ويژه اي به صورت تلفني تدارك ديده ام:

1- يك جلسه رايگان هدف گذاري براي سال 94

2- دو جلسه رايگان كوچينگ زندگي

3-در صورت تصميم به ادامه جلسات ،برخورداري از پنجاه درصد تخفيف ويژه به مدت دو ماه (6جلسه به مبلغ فقط 150 هزارتومان)



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 45

تاریخ : یکشنبه 23 فروردین 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 52

شما بايد مظهر همان تغيير وتحولي باشيد كه قصد داريد آن را در دنيا مشاهده كنيد.

(مهاتما گاندي)



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 50

تاریخ : چهارشنبه 19 فروردین 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 59

از بونكر هانت سرمايه دار نفتي تگزاس پرسيدند كه چگونه مي توان به موفقيت رسيد؟گفت: موفق شدن آسان است.انسان بايد اول تصور و درك روشني از آنچه كه خواهان آن است،داشته باشد،دوم آنكه تصميم بگيرد بهاي رسيدن به اين موفقيت را بپردازد و همين كار را هم انجام دهد. (قدرت بيكران درون،آنتوني رابينز)

در اين ميان نقش يك كوچ با توجه به آموزش هايي كه ديده و مهارتها و تجاربي كه اندوخته، اين است كه در مسير رسيدن شخص به موفقيت در كنار وي قرار گرفته و به وي كمك كند تا با صرف  وقت و خطاي كمتر ابتدا بتواند اهداف و خواسته هايش را بشناسد و درك كند و به شخص كمك كند تا استراتژيهايي متناسب با خود و امكاناتش تدارك ديده تا به موفقيت برسد و بتواند موفقيتهاي بدست آمده را حفظ كرده و رشد كند.

چون گاهي شخص اهدافي براي خود در نظر مي گيرد و پس از گذشت مدت زماني و حتي پس از رسيدن به هدف متوجه مي شود كه رضايت دروني مورد انتظار را به دست نياورده است.

حضور يك كوچ از ابتداي مسير و كمك وي به شفاف سازي و تعيين درست اهداف توسط شخص،از اتلاف وقت و سرمايه شخص جلوگيري مي كند و باعث مي شود شخص در طول مسير شادي و اشتياق خود را حفظ كند .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 40

تاریخ : سه شنبه 18 فروردین 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 81

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 8
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice