شکوفایی
تأثیر کوچینگ در زندگی شخصی مناینجانب ساناز  کارشناس ارشد مهندسي كامپيوترو مدرس و مسئول انفورماتيك دانشگاه ، سه ماه و بيشتر به صورت حضوري و تلفني در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم. اولين موضوعي كه
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







تأثیر کوچینگ در زندگی شخصی من
اینجانب ساناز  کارشناس ارشد مهندسي كامپيوترو مدرس و مسئول انفورماتيك دانشگاه ، سه ماه و بيشتر به صورت حضوري و تلفني در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم.

اولين موضوعي كه باهم كار كرديم درباره پايان نامه كارشناسي ارشدم بود،من يك ترم بود كه پايان نامه ام را كنارگذاشته و بسيار سست بودم و از شروع دوباره و اتمام آن و جلسه دفاع احساس ترس ميكردم.

تاثيري كه جلسات كوچينگ داشت عالي بود.و نتيجه اين بود كه من با اراده شروع به كار كردم وكارشناسي ارشد را به عنوان فرصتي ديدم كه بسياري از افراد تلاش دارند وارد اين دوره شوند و من اكنون در پايان مسير هستم و به خودم يادآوري شد كه چقدر براي پذيرش در ارشد زحمت كشيده بودم.همه چيز به تلاشهاي آخر من بستگي داشت تا به حس موفقيت و رضايت دست يابم.

درنهايت جلسه دفاعم عالي و با بهترين نمره و تعريف وتمجيدهاي بسيار برگزار شد.و اينها را با حمايت و تشويق و پيگيري كوچم كه در طول مسير دركنارم بود به دست آوردم .


و اكنون نيز جلسات كوچينگ ما با تمركز بر مسائل ديگري نظير هدف گذاري،اعتمادبنس،ارتباطات و كسب وكارم ادامه دارد.

و اهداف مهم من در زندگي برايم مشخص شده و اعتمادبنفس كافي براي دستيابي به اهدافم را دارم و از سردرگمي رها شده ام.


بنابراين اگر شما نيز احساس مي كنيد در بخشي از زندگي تان به تنهايي نمي توانيد حركت كنيد استفاده از خدمات كوچينگ سحر به شما را توصيه مي نمايم.كوچينگ يك نوع سرمايه گذاري است كه باعث رشد و حركت و دستيابي به اهدافتان با سرعت و كيفيت بهتر مي شود.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 74

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
توصیه نامه از طرف مراجعین 6
توصيه نامه مراجع كوچينگ 5
توصيه نامه مراجع كوچينگ 4
توصيه نامه مراجع 2
توصيه نامه كوچينگ از طرف يكي از مراجعين

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 145

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice