شکوفایی
توصيه نامه هاي كوچينگ
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







آشنایی من با این مجموعه در شرایطی بود که در حداکثر امکانات رفاهی زندگی ام بودم و کمتر بار مسئولیتی به دوش داشتم اما احساس میکردم هدایت زندگی ام در دستم نیست و توازنی در بخش های مختلف زندگی ام نداشتم و از پر کاری ها و کم کاری های آن سردرگم بودم به بیانی ابعاد مختلف آن را نمیشناختم یا اگر میشناختم بلد نبودم چطور چرخه تعادل را در آن ایجاد کنم.
وقتی با کوچینگ آشنا شدم، یکی از جذابیتهای آن مبحث چرخه تعادل بود و دیگر جذابیت های این روش، پاسخ هایی بود که در اکتشاف به درون خودم قرار بود پیدا کنم این یعنی مراجع محور و بسیار شگفت انگیز.. در ادامه، من در سخت ترین روزهای زندگی ام قرار گرفتم اما چون دید من به زندگی ، مسئولیت پذیری و چالش ها عوض شده بود، با همراهی کوچ عزیزم از چالش ها عبور کردم با بیشترین دست آور. دست آورد های من با گذشت این ۱سال کار با مجموعه کوچینک، مسئولیت پذیری، حال خوب حتی در شریط پر چالش، میل و اشتیاق به تغییر سازنده، انعطاف پذیری، خود آگاهی، توانایی شنیدن ندای درونی، تداوم و پشتکار، آشنایی با ابعاد مختلف زندگی، خود دوستداری و دیگر دوستداری فعال و مفید، ثابت قدم شدن و رفع دودلی ها در کسب و کار، اصلاح تعاریف ذهنی در جهت خود کنترلی و مثبت اندیشی و ...
چیزی که بیشتر از همه اینها لازم به ذکر است، تغییرات عظیم همیشه حاصل تغییرات کوچک و مداوم است و آنها را باید اصیل و مهم شمرد. من برای خودم با این هدف تغییرات را شروع کردم که هر روزم را کمی بهتر از دیروزم تحویل دنیا میدادم.
برای تک تک شما عزیزان سفر خوب و پویایی به درونتان آرزو میکنم که این تمام چیزیست که برای صلح با خود ، دیگران و تمام کائنات به آن نیاز داریم.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 100

 اينجانب علي اميرزاده عضو بنياد ملي نخبگان و عضو دهكده دانايان اروپا و مدير گروه مخترعين بتوري سايكل در اواخر ارديبهشت با سركار خانم سحر فيضي جلسه اول كوچينگ را برگزار كرديم و براساس اطلاعات و مطالب موجود در وبلاگ شخصي ايشان و اطلاع رساني هايي كه ايشان در شبكه هاي اجتماعي انجام مي دادند با كوچ آشنا شدم .

امروز بعد از گذشت 7 جلسه با ايشان به صورت تلفني ، به آمادگي هاي فكري و برنامه ريزي براي آينده و چگونگي مواجهه با موانع و مشكلات پيش رو براي پيشبرد اهداف گروهي و شخصي خودم به صورت نسبي رسيده ام و اميد است كه اين جلسات مستمر و منظم برگزار گردند.


من از تمام دوستان و پژوهشگران و مخترعان و همكارانم كه بيشترين وقتشان را براي موارد تحقيقاتي و پژوهشي صرف مي كنند،توصيه مي كنم كه از مطالب و كوچينگ سركار خانم سحر فيضي بطور هفتگي حداقل يك ساعت استفاده و لذت ببرند كه مسيرهايي جديد در كنار مسير علم در زندگيتان باز و هموار خواهند شد.
با احترام.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 31

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 122


با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز
من مدت چهار ماه مستمر هست که با سحر دوره کوچینگ کار می کنیم. در مورد موضوعات مختلف ولی اصلی ترین اونها کسب و کار و روابط شخصی بود.
خوب من قبل از این که وارد این حوزه بشوم، ایده آلی برای آینده شغلی و عاطفی در نظر داشتم ولی رسیدن بهش تا حد زیادی غیر قابل دسترس بود.
اما سحر به من کمک کرد که اون رو شفاف سازی کنم و هر چیزی رو سرجای خودش بچینم و براساس پلنی برنامه ریزی شده و قابل دسترسی و درواقع smart شروع به چیدن پله هایی برای رسیدن به آن هدف کنم.

برای من هیچ مسیری بین اون رویا و حال وجود نداشت دو دنیای متفاوت که با فضایی خالی و تاریک به هم وصل بودن و هیچ مسیری ظاهرا به هم نداشتن.

در طی این چند ماه به مراحل قابل اجرایی رسیدم که قبلا تصورش هم برام یک رویا بود.
من کار خودم رو شروع کردم و رفته رفته دارم توسعه ش می دم.روابطم کاملا تعریف شده و افرادی که باید رو کنارم دارم.
دوره هایی رو که دوست داشتم بروم رو گذروندم و نتایج خوبی بدست آوردم.


در هر بار جلسه ای که با ایشون برگزار می کنیم , یک راه جدید ,یک کشف جدید و یکه پله و گاه میانبر خوب پیدا می کنم و انرژی بسیار مثبتی می گیرم و پی می برم که تواناییهایی دارم که تا به امروز از اونها خبر نداشتم.
به شما توصیه می کنم اگر مثل من دوست دارید به رویا هاتون برسید و تلاش مفید و همسو با اون رو تجربه کنید با سحر همراه بشید.
مطمئنم مثل من از نتیجه راضی خواهید بود.


باتشکر
شادمان جوان

مهندس مكانيك ساخت و توليد

 طراح لباس



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 27

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : سه شنبه 16 تیر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 67

تأثیر کوچینگ در زندگی شخصی من
اینجانب ساناز  کارشناس ارشد مهندسي كامپيوترو مدرس و مسئول انفورماتيك دانشگاه ، سه ماه و بيشتر به صورت حضوري و تلفني در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم.

اولين موضوعي كه باهم كار كرديم درباره پايان نامه كارشناسي ارشدم بود،من يك ترم بود كه پايان نامه ام را كنارگذاشته و بسيار سست بودم و از شروع دوباره و اتمام آن و جلسه دفاع احساس ترس ميكردم.

تاثيري كه جلسات كوچينگ داشت عالي بود.و نتيجه اين بود كه من با اراده شروع به كار كردم وكارشناسي ارشد را به عنوان فرصتي ديدم كه بسياري از افراد تلاش دارند وارد اين دوره شوند و من اكنون در پايان مسير هستم و به خودم يادآوري شد كه چقدر براي پذيرش در ارشد زحمت كشيده بودم.همه چيز به تلاشهاي آخر من بستگي داشت تا به حس موفقيت و رضايت دست يابم.

درنهايت جلسه دفاعم عالي و با بهترين نمره و تعريف وتمجيدهاي بسيار برگزار شد.و اينها را با حمايت و تشويق و پيگيري كوچم كه در طول مسير دركنارم بود به دست آوردم .


و اكنون نيز جلسات كوچينگ ما با تمركز بر مسائل ديگري نظير هدف گذاري،اعتمادبنس،ارتباطات و كسب وكارم ادامه دارد.

و اهداف مهم من در زندگي برايم مشخص شده و اعتمادبنفس كافي براي دستيابي به اهدافم را دارم و از سردرگمي رها شده ام.


بنابراين اگر شما نيز احساس مي كنيد در بخشي از زندگي تان به تنهايي نمي توانيد حركت كنيد استفاده از خدمات كوچينگ سحر به شما را توصيه مي نمايم.كوچينگ يك نوع سرمايه گذاري است كه باعث رشد و حركت و دستيابي به اهدافتان با سرعت و كيفيت بهتر مي شود.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 74

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 157

تأثیر کوچینگ و تمرینات آن در زندگی شخصی من
اینجانب پ، کارشناس و مربي، حدود دوماه هست كه به صورت حضوري در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم. قبلا با ايشان آشنا وبا هم در ارتباط بوديم.در مورد برخي مسائل زندگي وكاري وموقعيتها با هم صحبت مي كرديم،ايشان با ارائه توضیحات و اطلاعاتي درباره كوچينگ  مرا ترغيب به شركت در جلسات نمود كه بصورت آزمایشی چندجلسه حاضر شدم و چون برايم جذابیت داشت و تأثیرگذار بود وتفاوت آن را با روانشناسي درك مي كردم وجوابهايم را از درون خودم مي جستم به ادامه كار و انجام تمرينات ارائه شده علاقمند شدم.
من در موقعيتي بودم كه دچار سردرگمي شده و حركت وهدفي نداشتم، روابطم را كمتر كرده واحساس انزوا مي كردم،انرژي منفي درونم انباشته شده و افكار منفي وگذشته باعث سرزنش دائمي خودم وديگران مي شد.در واقع نياز به ايجاد تغيير در افكارخود وزندگي و بدست آوردن تعادل لازم بود،كه با حضور در جلسات كوچينگ و انجام تكاليف تغييراتي در زندگي ام ايجاد گرديد:
اكنون از زندگي گذشته ام درس مي گيرم،به تعادل زندگي ام فكر مي كنم و درصدد حفظ تعادل هستم.باورها و ديدگاههايم را به مسائل تغيير داده ام و تفكراتم انعطاف پذيرتر شده است.قبلا فكر مي كردم آنچه مي دانم و مي گويم درست است اما الان سعي مي كنم شنونده خوبي باشم،رفتار وافكارم درست باشد ودرروابطم سعي دارم حالت برنده-برنده را پيدا كنم و روابطم را گسترش داده وقابليتها و تواناييهايم را مي بينم وبه دنبال كسب وكار هستم.دوست دارم موقعيتهاي مختلف را بيازمايم.براي داشتن زندگي بهتر تغييراتي در خودم داده و با شرايط بيشتر وفق پيدا كنم.
براي ايجاد تغيير در زندگي،داشتن زندگي ايده ال ،رسيدن به اهداف و... ما نياز به حضور يك حامي،مشوق وهمراه مطمئن داريم، بنابراين به شما استفاده از خدمات كوچينگ سحر را توصيه مي نمايم.
به عنوان مراجع از جلسات كوچينگ ايشان كه تاثيرات خوبي در زندگي وروحيه ام داشته راضي هستم واز مساعدت و همراهی سحر تشكر و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 34

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : چهارشنبه 05 آذر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 113

اینجانب ز.  کارشناس و كارمند ،حدود یک ماه و نیم از جلسات کوچینگ توسط خانم سحر فیضی بهره مند شده ام. تصورات من از این شیوه تغییر در نگرش و افکار با توجه به توضیحات و اطلاعات ارائه شده توسط ايشان شکل گرفت و مرا راغب کرد تا بصورت آزمایشی طی چهار جلسه بصورت رایگان از مطالب ارائه شده بهره گیرم و سپس به دلیل جذابیت کار و تأثیر مثبت آن در تغییر افکار و پس زمینه های ذهنی ام که به شدت آزارم می داد به ادامه کار علاقمند شدم.

با توجه به نوع تمرینات ارائه شده که جنبه عملی داشت و روزانه تکرار میشد و به نوعی در جلسه اول تأثیرات آن برایم مشهود نبود، به مرور اثر خود را بر جا گذاشت و مرا از ذهنیت منفی که داشتم و باعث استرس و تشویش ذهنی ام میشد خارج کرد.

با توجه به اعتقادی که به مسائل متافیزیک دارم و تجربه قبلی از هیپنوتیزم و باور قلبی به قانون جذب و تأثیر تلقین مثبت در روح و روان، تمرینات ارائه شده توسط کوچ و تکالیفی که بعد از اتمام هر جلسه درخواست میشد، نتیجه جلسات به مرور ظاهر گردید وکم کم نگرانیهای مرا در روابط اجتماعی و تعامل با افراد خاصی که برایم سخت و آزار دهنده بود، کاهش داد که هم اکنون نیز با ادامه تمرینات برایم ملموس تر و تأثیرگذارتر شده است.

برداشت من از این شیوه در شرایط روحی روانی خاص و یا بهبود وضعیت زندگی و برنامه ریزی برای آینده بهتر و مطلوب تر این است که همه چیز از تصورات و باورها و القائات فکری افراد ناشی می شود و من میتوانم با داشتن ذهنیتی مثبت در زندگی و اعتماد و دوست داشتن خودم، به آنچه که در ذهنم دارم و یا جزو برنامه های زندگی آینده ام است دست یابم.

کوچینگ به من یاد داد که همیشه آنچه که در ذهن من است و به آن اعتقاد و باور دارم نمیتواند درست باشد و باید آنرا بر حسب موقعیتی که در آن قرار دارم تغییر دهم تا به وضعیت مطلوب تری در زندگی دست یابم.

همچنین من در این جلسات دریافتم من هميشه نمیتوانم محیط و عوامل محیطی را تغییر دهم تا به آنچه مد نظرم است دست یابم، بلکه باید برای داشتن زندگی آرام و شرایط روحی و روانی مناسب، خودم را تغییر و با محیط وفق دهم و کنترل افکار و ذهنیات خودم را داشته باشم.

در کل این جلسات با توجه به تمایل و آمادگی ذهنی من و مساعدت و همراهی سرکار خانم فیضی بسیار مثبت و تأثیر گذار بود. با تشکر از ایشان و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 56

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : دوشنبه 07 مهر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 166

مطالب گذشته
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice