شکوفایی
کوچینگ
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

 دوستان گرامی

با شناخته شدن كوچينگ در كشورهاي پيشرفته افرادي نظير ورزشكاران و ستارگان سينما و مديران شركتهاي بزرگ از خدمات كوچ ها  استفاده مي كردند.

و اكنون با ورود اين حرفه به بازارهاي جهاني و عمومي تر شدن ، افراد از طبقات مختلف اجتماعي مي توانند از خدمات كوچها در هر زمینه ای شخصي بهره مند شوند.تا بتوانند در زندگي خود رشد يافته و به خواسته هايشان دست يابند. و در ایران نیز این حرفه روز به روز شناخته شده و افراد شروع به کار با کوچ ها در زمینه های متفاوت می کنند.

  

 به عنوان یک مربی زندگی كه كوچينگ را بطور علمي و مطابق با صلاحيتهاي بين المللي آموزش دیده

به همراه تجربه كار با افرادی با تخصص های مختلف از شهرها و کشورهای متفاوت در زمينه كوچينگ ،و تحصیلات کارشناسی ارشد روانشناسی

به شما کمک می کنم تا

  • خودتان باشید
  •  به صلح درونی برسید.
  • زندگی متعادل تر داشته
  •  روابط خود را بهتر کنید
  •  ارزشهای خودتان را بشناسید
  • با آگاهی بیشتر هدف گذاری کرده
  •  قدم هایتان را با اطمینان بردارید.

  •  به اهداف خود برسید

 

 

سفر آگاهی ، رشد و صلح درونی 

با شادمانی و رضایت بیتشر از زندگی را 

همين الان با یک جلسه آزمایشی رایگان تلفنی شروع کنید.

 

تا پس از جلسه رايگان آزمايشي براي كوچ و مراجع ، امكان ادامه كار با توافق و قرارداد فراهم خواهد بود.

نحوه برگزاری جلسات:

یک جلسه تلفنی در هفته- مدت زمان 45 دقیقه یا یک ساعت- بین سه تا شش ماه بستگی به نیاز مراجع و توافق- تمرکز روی موضوعات و اهداف مراجع

 دستمزد به طور ماهيانه قبل از شروع هر ماه پرداخت مي شود و درهر صورت اگر مراجع يا كوچ مايل به ادامه جلسات نباشند ،فقط دستمزد جلسات برگزارشده دریافت مي شود.

 كوچينگ براي اعضای وبلاگ و دانشجویان عزیز ومراجعین قبلی با تخفيف ارائه مي گردد.

 

آدرس ايميل :sahar_fz_2004@yahoo.com            

 


 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 80

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 134

 

پیدا کردن هدف

آیا تا به حال احساس گیرافتادن در زندگی داشته اید و یا اینکه اهمیتی ندارد که چه می‌کنید ، به نظر نمی رسد که بتوانید چیزهایی را که می خواهید و امید به کسب آنها را دارید به دست آورید؟ برای من ، هر بار که هدفی را تعیین می‌کردم یا دورنمایی داشتم که هرگز به نتیجه نرسید، احساسی شبیه به گیرافتادن داشتم. به دیگران نگاه می‌کردم که محصولات خود را درو می‌کردند و به جلو حرکت می‌کردند ، اما من سالهای سال احساس گیرافتادن می کردم . تا وقتی که این سخنرانی کلیسا را شنیدم که مرا به چالش کشید تا از خودم یک سری سوال هایی بکنم که زندگی‌ام را برای همیشه تغییر داد . آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که " چه چیزی در این فصل از زندگی من هیچ میوه ای تولید نمی‌کند و چرا ؟ در ابتدا اینها شامل اتومبیل ،خانه‌ها ،حساب‌های بانکی بزرگ ، لباس‌، کفش‌ها  و جواهرات هستند ، می‌دانید که این چیزها را تنها با پول می‌توان خرید.

 من ماه پیش متوجه شدم که اینها تنها میوه‌هایی نیستند که می‌توانند به ثمر برسند . شما همچنین می‌توانید دانه‌هایی را بکارید تا دوازده نوع میوه‌ را در سطح معنوی بالاتری به دست آورید .

نجابت

وفاداری

 بخشش

 ملاطفت

 احسان

             شادمانی

مهربانی

عشق

تواضع

             صبر و بردباری

             صلح

            خویشتن‌داری

به خوبی احساس کردم که بعضی از اینها را دارم ، اما فکر می‌کنم هنوز نمی توانم به خودم کمکی کنم و احساس تهی بودن و گیر بودن دارم ، در راه هایی که می توانم واقعا ببینم ، پیشرفتی ندارم . بنابراین وقتی از خودم پرسیدم : " در این فصل از زندگی من چه چیزی تولید نمی‌شود و چرا ؟ " من متوجه شدم که در زندگی من حوزه هایی وجود دارند که میوه تولید نمی‌کنند و محصولی برای برداشت به صورت روحانی یا فیزیکی وجود ندارد.

علت این موضوع این نبود که انگیزه ی کمی داشتم یا به سختی تلاش نمی کردم؛ چون من نمی‌دانستم چطور به شکل درستی محصولی تولیدکنم . روش درست کاشت و پرورش دانه و بذری را نمی دانستم . یک دانه و بذر همان دورنما ، هدف یا آرزو یا خواسته است و برداشت به زبان ساده ، محصولی است که پس از یک فصل بذرافشانی،کشت و پرورش ، جمع‌آوری می‌شود .

 

هفت راه برای برداشت محصول(کسب دستاورد)

بنابراین اجازه دهید درباره ی هفت روش کسب دستاوردهای خوب و عالی در این فصل صحبت کنیم.

از خودتان این سوالات را بپرسید تا مشخص کنید چرا دورنما و رویاهای شما شفاف نیستند .

1- دانه و بذر درست

آیا من دانه و بذر درستی را می کارم و پرورش می دهم ؟

دانه ها و بذرها تنها می‌تواند چیزی را تولید کند که به معنی تولید آن است . شما نمی‌توانید سیب بکارید و انتظار تولید پرتقال را داشته باشید . تنها زمانی که دانه و بذر درست داشته و به درستی آن اطمینان دارید، می‌توانید محصول ویژه ای برداشت کنید . اگر می‌خواهید بذر کامیابی،موفقیت و فراوانی را در امور مالی خود بکارید و پرورش دهید، اما بودجه خود را محاسبه و پس‌انداز نکنید، یا پولی را که اکنون دارید ، بیشتر نکنید ، چگونه انتظار دارید که این چشم‌انداز به سوی فراوانی رشد کند . بنابراین از خودتان بخواهید تا رفتار خود را با بذر یا دورنمایی که دارید ، همسو کنید.

2- خاک درست:

 من بذر خود را برای پرورش و تغذیه در چه خاکی قرار می دهم ؟

به عبارت دیگر ، ساختار و طرز تفکر شما چگونه است ؟ آیا تفکر شما تحت کنترل باورهای محدود گذشته است که امکان دارد شما را به صورت ناخودآگاه درگیر نگه دارند؟ آیا تلاش می‌کنید دورنمایی بزرگ در یک طرز فکر کوچک پرورش دهید ؟ برای رشد و درو کردن محصول فراوان ، باید دانه ها را در خاک حاصلخیزی بکاریم .

3- محیط مناسب :

آیا من در محیط درستی برای رشد دانه ها و بذرهایم قرار دارم ؟

درست مانند یک درخت نخل، که در هوای سرد رشد نمی‌کند ، یک دورنمای قدرتمند نمی تواند در یک محیط ضعیف رشد کند .ممکن است بذر شما به نوع خاصی از آب و هوا و دما برای رشد نیاز داشته باشد . آیا شما کسی هستید که وقتش را به بطالت می گذراند؟ آیا شما در اطراف لاک‌پشت‌ها با نوعی تفکر و یا دورنمای زرافه پرسه می زنید؟ کجا وقت تان را به بطالت می گذرانید ؟ همه ما می‌توانیم محصول محیط خود باشیم ، بنابراین بسیار مهم است که ما نسبت به محیط خود، کاملا آگاه باشیم . یک دانه مثبت نمی‌تواند در یک محیط منفی رشد و پیشرفت کند و کامیاب شود.

4-نور خورشید

آیا اجازه می‌دهم نور خورشید به دانه و بذر من برسد ؟

همه دانه‌ها به نور خورشید نیاز دارند تا رشد کنند . گیاهان ، گل‌ها ، میوه‌ها و سبزیجات همه به نور نیاز دارند تا رشد کنند و جوانه بزنند و دورنمای شما با آنها تفاوتی ندارد. وقتی به نور خورشید فکر می‌کنم ، چیزی طبیعی و چیزی که نمی‌تواند توسط انسان کنترل شود، می باشد. نور خورشید همان خدا است .

آیا شما بذر خود را در مقابل خدا کاشته اید و یا دانه ی خود را پنهان کرده‌اید ؟ من اغلب دورنمایی دارم ، اما آن را از دیگران پنهان خواهم کرد ، از ترس اینکه مردم نتوانند آن را درک یا از آن حمایت کنند و یا آن را از بین ببرند . اما وقتی دانه و بذر خود را در نور بکارید ، خداوند اشخاصی را که قرار است در آن فصل در پرورش آن به شما کمک کنند ، به شما نشان می دهد. در واقع ، اگر دورنمایی داشته باشید که باعث صدمه و آسیب به دیگران شود ، این می‌تواند به این معنا باشد که شما آن را در مقابل خدا نمی کارید ، بنابراین این بذر رشد نخواهد کرد . صرف زمان با خدا به شما کمک می‌کند ، زمانی که خدا با شما حرف می‌زند، بشنوید. شهود و قدرت تشخیص روحی درباره ی این دورنما ، نقطه ی تمایز آن خواهد بود .

5- مقدار درست آب

آیا من مقدار مناسبی آب به دانه و بذرم می‌دهم ؟

وقتی به آب فکر می‌کنم ، به یک منبع طبیعی هم فکر می‌کنم . داشتن مقدار صحیح آب در کنترل شما است . آبیاری بذر یا دورنمای شما به سادگی مواد مغذی ضروری برای کمک به رشد آن را فراهم می‌کند. البته خداوند باران و طوفان‌ها را نیز تامین خواهد کرد، زیرا همه ما در زندگی در معرض طوفان‌هایی هستیم. پس شما دانه و بذر خود را با چه چیزی آبیاری می‌کنید ؟

این می‌تواند کلمه خدا ، اطمینان ، دعا ، مدیتیشن یا تعلیم و تربیت باشد . در این اثنا برای آب دادن به این دانه چه کار می‌کنید ؟ من عادت دارم هدف یا دورنمایی داشته باشم و آن را درست بکارم و پرورش دهم. ابتدا هیجان‌زده می‌شوم و شروع به آب دادن آن می‌کنم . بعد از مدتی که میوه تولید نمی‌کند ، دورنمای دیگری برمی گزینم و اولین دانه را به آب می سپارم، و زمانی که به سمت آن برمی گردم ، دانه کاملا در خاک خشک در فرآیند مرگ قرار گرفته ؛ علتش این بود که به اندازه ی نیازش آن را آبیاری نکرده بودم تا به ماده ای مقاوم تبدیل شود . دانه‌ها در خاک خشک رشد نمی‌کنند ، بنابراین مطمئن شوید که هر روز آنها را با چیزی مثبت تغذیه می کنید .

6- تداوم و پایداری

آیا در نگهداری از دانه و بذرم مداومت و پایداری دارم؟

آیا شما کارها به طور مداوم را انجام می‌دهید ؟ روز های متوالی ، وقتی کسی مراقب نیست و زمانی که همه دارند شما را تماشا می‌کنند ؟ وقتی نتایج را می‌بینید و زمانی که نتایج را نمی‌بینید ؟ وقتی احساس می‌کنید آن را دوست دارید و زمانی که دوستش ندارید ؟ آیا وقتی که کارهایی طبق برنامه پیش نمی روند یا اولین علامت شکست را می‌بینید، انضباط شخصی دارید ؟ تاکنون هیچ دستاورد بزرگی با اقدامی بدون ثبات قدم حاصل نشده است . به من اعتماد کن ! وقتی مثل تمبر عمل می‌کنید ، یعنی، به چیزی بچسبید تا زمانی که به جایی که می خواهید برسید، تنها زمانی که شما احساس کنید بهترین خودتان را در آن کار نشان داده اید، شانس بهتری برای کسب نتیجه ای متفاوت خواهید داشت . ما به چیزی تبدیل می‌شویم که با ثبات قدم و پایداری آن را می خواهیم.

 7-آفت ها

آیا من از قاتلان محصولات اطراف دانه و بذرم آگاه هستم ؟

آفت ها کسانی هستند که تلاش می‌کنند دورنمای شما را از بین ببرند . این قاتلان تنها به منظور کشتن دورنمای شما توسط دشمن تعیین شده‌اند . به ویژه اگر دورنمایی از سوی خدا داشته باشید تا به آلام افراد زیادی التیام ببخشید و به آنها کمک کنید، انتظار داشته باشید دانه شما از هر زاویه‌ای مورد حمله قرار گیرد.

آفت های محصولات می‌توانند افرادی باشند که می‌شناسید و یا نمی‌شناسید . خانواده ، دوستان ، همکاران و غریبه‌ها می‌توانند همگی آفات دستاوردهای شما باشند . بدترین چیز در مورد آن، زمانی است که آنها حتی به آنچه انجام می دهند، آگاه نیستند. روابط و معاشرت های بد می‌تواند محصول شما را بکشد . کسانی که گذشته تان یا عیب ها و کمبودهایتان را مدام برای تان یادآوری می‌کنند،آفت هستند . آن‌هایی که با غیبت کردن، انتقاد و مسدود کردن، "سایه" ها را به سوی شما پرتاب می کنند، دزدهای دورنما هستند . مراقب آن‌ها باشید . با این حال ، خطرناک‌ترین قاتل خودتان هستید . زمانی می‌توانید دستاورد خود را عمدا با تزلزل و نداشتن اعتماد به نفس و با باورهای محدودتان خراب کنید . این باورها می‌توانند قبل از اینکه دانه و بذر شما فرصتی برای رشد داشته باشند ، آن را خفه کرده و بکشند . شما باید استحقاق و ارزش خود را بشناسید و بدانید که اگر خدا دورنمایی به شما عطا کند ، شما باید به دنبال بهبود شرایط شغلی و محیط، جهت کمک به رشد آن باشید . این کارها را انجام بدهید و به این شکل حرکت کنید !

نوشته ی تریسی نوئل کلمن

مترجم : سحر فیضی

منبع :

https://www.lifecoachhub.com/



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 20 آبان 1398 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 26



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1396 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 48

4- برای استفاده از چیزی ، لازم نیست نسبت به تمامی ابعاد آن به شناختی کامل و جامع دست پیدا کنیم.
تنها لازم است با شناخت موارد مهم و ضروری و استفاده از آنها، بدون وارد شدن به جزئیات ، به نتایج مثبت رسید.
با این کار می توان زمان دخیره کرد.
می توانید تا ابد خود را سرگرم پیدا کردن ریشه ها کنید و یا برعکس در کنار آن بیاموزید که میوه ها را هم برداشت نمایید.

 

5- بزرگترین سرمایه شما، دیگران هستند.
افراد موفق، همواره به دیده احترام و تحسین با دیگران برخورد می کنند و با آنها احساس یگانگی دارند.
اگر ما به جای اینکه انسانها را تحت نفوذ و انقیاد قرار دهیم و از آنها بهره کشی کنیم، به آنهد احترام بگذاریم، معجزه های بسیار زیادی به وقوع خواهد پیوست.

ادامه دارد...



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 17 شهریور 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 51

2- چیزی به نام شکست وجود ندارد؛ حاصل هر تجربه یی، فقط یک نتیجه است.
انسانهای موفق همواره به حاصل کار خود می اندیشند و در کار خود هرگز شکستی نمی بینند.
اینها افرادی نیستند که با شکست روبرو نشده اند، بلکه اشخاصی هستند که برای دستیابی به اهداف تلاش می کنند و وقتی موفق نمی شوند، از این دستاورد خود درس می گیرند و تجربه ای به تجارب خود می افزایند.
 از تجارب و آموخته ها استفاده می کنند و دوباره کوشش خود را از سر می گیرند و به این ترتیب به امکانات و نتایج جدیدی دست پیدا می کنند.


3- همواره مسئولیت کارهای خود را برعهده بگیرید.
این خود ما هستیم که تجارب زندگی خود را خواه از طریق رفتارمان و خواه افکارمان می سازیم.
با پذیرش مسئولیت ، به موفقیت دست پیدا می کنید، چرا که برای آن تلاش می کنید و به نتایج تازه ای می رسید.

ادامه دارد...



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 13 شهریور 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 72


۱- هرمعلولی علتی دارد و در پس هر اتفاقی، مصلحتی نهفته است که می تواند منافع بسیاری با خود به همراه داشته باشد.
انسانهای موفق می توانند روی چیزهایی متمرکز شوند که آنها را به نتایج مثبت برساند.
از مشکلات و مصیبتها در جهت اهداف خود بهره می برند.
هر اتفاقی حکمتی دارد .
در هر اتفاق به جنبه های مثبت آن و امکاناتی که با خود به همراه دارد می اندیشند.
با نظم فکری اشتباهات خود را پیدا می کنند و از آنها درس می گیرند و امکانات جدید را بررسی می کنند.
یعنی حرکت از نتیجه منفی به مثبت

سوال :
آیا اعتقاد دارید می توانید موقعیت خود را به سوی بهتر شدن سوق دهید ؟ یا باورهای شما موقعیت تان را بدتر می کنند؟
آیا از زحمات خود انتظار کسب موفقیت دارید یا ناکامی ها را انتظار می کشید و فکر می کنید زحمتها و تلاشهای شما بیهوده است؟
آیا همواره به امکاناتی که دارید می اندیشید یا تنها موانع و ناکامی ها را می بینید؟

ادامه دارد....



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 13 شهریور 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 58



1- آرام و راحت هستند، صاف راه می روند . عملکرد کنترل شده دارند.

2- رسیدگی خوب به جسم، ظاهر. آراستگی حتی وقتی لباسهای خیلی ساده میپوشند. خواب و خوراک تحت کنترل

3- پرانرژی و بااراده، سرزنده، انگیزه بالا، هدفمند

4- بی آلایش و صریح ، ظاهر و باطن یکسان،بروز حالات روحی با استفاده از کلمات و زبان بدن ،کنترل روی احساسات

5- مثبت و خوشبین، به ندرت دچار نگرانی، ترس و پشیمانی میشوند، درس گرفتن از اشتباهات و تجربه دانستن آنها، در مواجهه با موانع امیدوار و در جستجوی راه حل، خوشبین به آینده ، استفاده از فرصتها برای تغییر و پیشرفت، علاقه و اشتیاق
 
6- متکی به نفس، مستقل و خودمختار، دنبال تایید نظر دیگران نیستند، برخورد مسئولانه در تامین و حفظ ثبات مالی ، احتیاط در انجام کار جدید بدون تکیه بر کمک دیگران

7- اجتماعی و همکاری کننده، صمیمی، قابل اعتماد، پذیرای فرهنگها و اعتقادات دیگر، آرامش در لحن سخن،صحبت روان، شنونده خوب، لذت از فعالیت در گروه یا تیم ها و ایجاد سازش و تعادل، خوشحالی از موفقیت دیگران، تشویق اشخاص به پیشرفت و رفاه، سهیم نمودن قدرت و اقتدار و موقعیت با اشخاص دیگر

8- جسور ، دفاع از حقوق خود و رعایت حقوق دیگران،

9- خودشناسی و رشد شخصی، قبول کردن نقایص و اشتباهات خود در کنار موفقیتها و تواناییها، جستجوی راه حل برای بهبود رفتار و عملکرد خود، استقبال از بازخوردهای دیگران، متعهد به رشد .

و مهمترین خصوصیت:
افراد دارای عزت نفس قوی خودبینی و تکبر ندارند و وقتی با آنها معاشرت می کنیم احساس بهتری نسبت به خود پیدا می کنیم.


https://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

تاریخ : یکشنبه 07 شهریور 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 59

هیچ چیزی تغییر نمی کند، تنها ما هستیم که خود را دگرگون می کنیم.
هنری دیوید تورئو

مهم موقعیت هایی نیستند که در اونها قرار می گیریم، مهم برداشتهای ما و طرز برخورد ما با موقعیت ها هست.


در هر موقعیتی می توانیم از زوایای بسیاری به موضوع نگاه کنیم و دیدگاههای متفاوتی داشته باشیم.


انتخاب دست خود ما است که دیدگاههای سازنده را انتخاب کنیم و یا عکس اونها را.


اگر از موقعیتی که در آن قرار گرفته اید ، راضی نیستید،
به یاد داشته باشید برای تغییر یا جبران عقب ماندگی ها هیچوقت دیر نیست.


کافی است که ایمان داشته باشید و شروع کنید، پیگیری و استمرار بسیار مهم است.



سحر فیضی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : دوشنبه 01 شهریور 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 60

دوره مجازی شکرگذاری

✨ثبت نام ادامه دارد✨

🌟شکر نعمت نعمتت افزون کند🌟

دوستان خوبم سلام.
شکرگذاری باعث یادآوری موهبتهای زندگی ما میشود و نیز باعث افزایش موهبتها ، آرامش و رشد معنوی ما است ،
بنابراین تصمیم گرفتم دوره یک ماهه شکر گذاری را برای افراد متقاضی اجرا کنیم.


✅این برنامه 30 روزه شامل :

1⃣تمرینهای روزانه ساده و
متوالی هست که به طور مجازی ارسال و پیگیری  می شود،


2⃣دو جلسه کوچینگ چرخه تعادل زندگی تلفنی (برای هر شرکت کننده در ابتدا و انتهای دوره بطور شخصی)

✅شروع دوره 21 تیرماه 95
✅مهلت ثبتنام 20 تیر ماه
✅هزینه دوره 60 هزار تومان
✅برای مراجعین کوچینگ عزیز با تخفیف 40 هزارتومان
🌺☘🌺☘🌺☘🌺☘🌺☘🌺☘

(نصف درآمد حاصله این برنامه به حساب بنیاد کودک ایران واریز خواهد شد.)

🌟برای ثبتنام میتوانید از روشهای ارتباطی زیر استفاده کنید:
📧مکاتبه از طریق ایمیل:
Sahar_fz_2004@yahoo.com

📞تماس با شماره:
09019495627


زندگی پر از آرامش و نیک بختی و برکت برایتان آرزومندم.
سحرفیضی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 6

تاریخ : شنبه 19 تیر 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 67

💠 به یاد داشته باشید اگر می خواهید چیزهایی در زندگی تان تغییر کنند، باید خودتان آنها را تغییر دهید.


🔸 ازدواجتان بهتر می شود، فقط وقتی همسر بهتری بشوید.
🔸کارتان بهتر می شود فقط وقتی مدیر یا کارمند بهتری شوید.
🔸ثروت تان بیشتر می شود، فقط زمانی که هوش مالی و عملکردتان بهتر شوند.

🎯 تغییر از شما آغاز می شود.
 دنیای شما زمانی بهتر می شود که شما بهتر شوید.
https://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 11

تاریخ : شنبه 08 خرداد 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 47


 همراهان گرامی
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🔴در حال حاضر خدمات به صورت غیر حضوری(تلفنی) ارائه می شود.
—------------------------------------------------
✅ نحوه مشاوره تلفنی:

 🔸برای هماهنگی و تعیین وقت مشاوه تلفنی می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.
🔸پیام به ای.دی تلگرام :
@saharfeyzi
🔸تماس تلفنی یا پیامک به شماره
09019495627


🔸فعلا جلسات کوچینگ فقط در روزهای شنبه،دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه می باشد.🔸
---------------------------------------------------
🔸 جدول تعرفه :

  🔸هرجلسه یکساعته تلفنی:
 به همراه :یک جلسه اولیه آزمایشی رایگان به مدت 30 دقیقه 🔸

60 هزار تومان

🔴 اگر متقاضی قرارداد سه ماهه  (12جلسه ای) یا شش ماهه(24 جلسه ای) منعقد نماید مشمول تخفیف می شود.
🔸سه ماهه : مبلغ 500 هزار به جای720 هزار پرداخت می نماید.

🔸شش ماهه:
 یک میلیون و دویست هزار به جای یک میلیون و چهارصد و چهل هزار پرداخت می کند.

🔸پرداختها به صورت ماهیانه، یا قبل از هرجلسه خواهد بود.🔸

🔸اگر مراجع در بین جلسات انصراف دهد ، تنها هزینه جلسات برگزار شده ، دریافت می شود.🔸
  
💎ما همراه مطمئن شما در سفر شکوفایی هستیم.💎

با احترام
سحرفیضی
کارشناس ارشد روانشناسی
کوچ زندگی


🎯 کوچینگ راهی سریعتر برای دستیابی به اهداف با رضایت و شادی بیشتر 🎯

 https://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : دوشنبه 03 خرداد 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 63


سوالهای جادویی

دو سوال قدرتمند کوچینگ که شما اگر خوب فکر کرده و پاسخ دهید، می تواند شکست را به موفقیت تبدیل کند.

سوال 1 : چه کاری را درست انجام دادم؟

🔅مهم نیست چه کاری انجام می دهید یا چطور پیش می رود، به شکل سریع هر آنچه در آن موقعیت به درستی انجام داده اید، بنویسید.
حتی اگر به بدی پیش رفته یا شکست کامل باشد، همیشه چیزهایی هستند که به درستی انجام داده اید.
بخش های مثبت اعمال خود را جدا کنید، و بنویسید.

🔅با پاسخ دادن به این سوال، ذهنتان را از قبل برنامه ریزی می کنید تا انچه درست انجام داده اید در موقعیت مشابه بعدی تکرار کنید.


سوال 2: چه کاری را متفاوت انجام خواهم داد؟

شما مجبور می شوید تا در مورد آنچه اتفاق افتاده و چگونه می توانید بهتر عمل کنید، فکر نمایید.
اگر همان کار را قرار است دوباره انجام دهید، از خودتان بپرسید:

🔸چطور می توانم عملکرد یا رفتارم را در آن موقعیت تغییر یا پیشرفت دهم؟

🔸چه کاری را بیشتر یا کمتر انجام خواهم داد؟



🔅مجموعه پاسخ ها به این سوالها باعث می شود تا به جای تاسف بر پیشرفت تمرکز کنید.


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
https://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 15

تاریخ : دوشنبه 03 خرداد 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 153


سه روش برای رشد شخصی و حرفه ای :


1- هر روز مطالعه کنید.
حداقل یک ساعت در روز درباره زمینه کاری تان مطالعه و یادداشت بردارید.
و آنچه آموخته اید را وارد زندگی تان نمایید.
شما با این روش می توانید هر هفته یک کتاب مطالعه کنید. در سال حدود 50 کتاب. در حدود 500 کتاب در 10 سال.

2- هر روز به فایل های آموزشی صوتی گوش فرادهید.
در زمانهای رانندگی، یا سفرهای کاری، وقتی در مترو و اتوبوس نشسته اید، به فایل های اموزشی صوتی گوش دهید.
اگر روزی یکساعت در نظر بگیریم ، در ماه حدود 25 ساعت یادگیری خواهید داشت و در سال حدود 300 ساعت خواهد بود.

3 - تمام آموزش های لازم را فراگیرید. در کارگاهها و سمینارها شرکت کنید تا از خلاصه تجاربی که شخص کارشناس و متخصص در طول سالها کسب کرده در زمان کوتاه بهره مند شوید.
گاهی شرکت در این برنامه ها می تواند دیدگاهها و کل زندگی شما را تغییر دهد.


 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 10

تاریخ : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 87


طرح ویژه کنکور
پیش به سوی موفقیت در کنکور با تکنیکهای طلایی کوچینگ

با ما تا کنکور پر از انگیزه،و در مسیر بمانید.

🔸همراهان گرامی
همه شما آگاه هستید که به زمان کنکور دانشگاهها نزدیک شده ایم و احتمالا شما یا افرادی در اطرافیان شما ، به عنوان والدین و فرزندان، تاکنون انرژی و هزینه بالایی صرف کنکور نموده اید، با نزدیک تر شدن به این رویداد سرنوشت ساز، سطح اضطراب و نگرانی در خیلی از نوجوانها و حتی والدین بالاتر رفته ، این موضوع مانع بزرگی در نتیجه گیری است.

🔸برای مدیریت و کنترل این شرایط و عبور موفق از موانع و حواشی کنکور، ما روش کوچینگ را به 2 صورت زیر پیشتهاد میکنیم :

🔹1- جلسات منظم کوچینگ هفتگی همراه با حمایت روحی و عاطفی والدین برای مدیریت مناسب خود و فرزندان کنکوری در ماهها و روزهای اخر نزدیک به کنکور

🔹2-  جلسات منظم کوچینگ هفتگی با نوجوانها و حمایت از طریق تکنیکهای طلایی کوچینگ تا با تمرکز و تعادل عاطفی و روحی، به بهترین نتیجه در کنکور برسند.

خبر خوب:

✅در این طرح والدین یا نوجوانها تا اتمام کنکور، هرهفته از جلسات تلفنی با کوچ برپایه مهارتها و تکنیکهای کوچینگ به صورت های مختلف بهره مند می شوند.

چند مثال:

 ✅مراجعین تمرینهای هفتگی کاملا شخصی را به همراه کوچ تعیین و انجام می دهند.

✅ مشکلات و موانع و ترسها را با کمک کوچ حل می کنند.

✅کوچ روی برنامه ریزی و حرکت گام به گام آنها به هدفشان نظارت داشته و بازخورد می دهد.

✅ با تشویق و حمایت روحی انها را آماده کنکور می نماید.

☎️(جلسات تلفنی برای صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد و انرژی)

هزینه این سرمایه گذاری : 

10 جلسه تلفنی یکساعته تا روز قبل از کنکور + امکان دسترسی از تلگرام = 600 هزار تومان

💯 برای ثبتنام در این طرح می توانید به روش های زیر تماس بگیرید.
📧Sahar_fz_2004@yahoo.com
📞09019495627

 مژده:
 3 نفر اول ثبتنام کننده در این طرح از  50درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

سحرفیضی
روانشناس و کوچ



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 15

تاریخ : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 80

مراحل دستیابی به اهداف

🔸تعیین دقیق خواسته های خود

🔹استفاده درست از وقت(مدیریت زمان)

🔸نوشتن اهداف

🔹پرداخت بهای خواسته ها

🔸ایجاد نقشه کلی

🔹عملی ساختن نقشه

🔸انجام روزانه برخی کارهای مهم

🔹تسلیم نشدن به هیچ عنوان

برگرفته از نوشته های برایان تریسی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 92


🔸توضیح مهم درباره جلسات کوچینگ فردی تلفنی:

🔸دوستان گرامی درباره جلسات کوچینگ فردی تلفنی چند توضیح لازم بود که خدمتتون اعلام کنم.

1-با توجه به تماس تعدادی از علاقمندان و درخواست جلسات تلفنی کوچینگ فردی رایگان سه جلسه ای،لازم به توضیح است که مهلت این امکان در سال 95 خاتمه یافته و طرح قاصدک نیز به اتمام رسیده است.

2- از ابتدای اردیبهشت ماه جلسات رایگان آزمایشی تنها یک جلسه 40 دقیقه ای می باشد.

3- متقاضیان جلسات 3 ماهه کوچینگ فردی(10 تا 12 جلسه)، برای نوبت بعدازظهریا شب، تا اول خردادماه، تقاضای کوچینگ نفرمایید، زیرا این نوبت در طول هفته پرشده است.

4- در نوبت صبحها تا ساعت 14،برای کوچینگ فردی 3 ماهه(10 تا 12 جلسه-با امکان یک جلسه آزمایشی رایگان) ظرفیت بسیار محدودی باقیمانده است.

🔸در صورتی که سوالی درخصوص شرایط دوره و نحوه ثبتنام و روش کار دارید یا متقاضی کوچینگ فردی سه ماهه هستید با ای.دی من تماس بگیرید.

سحرفیضی
کوچ سطح یک از آکادمی کوچینگ FCA
@saharfeyzi



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 30

تاریخ : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 91


تغییر روزانه حتی بسیار کوچک، اگر تکرار بشود و به عادت تبدیل شود، می تواند اثرات بزرگی در بلند مدت داشته باشد.
🔸مثالهای مختلفی وجود دارد، وقتی شما شروع می کنید به چنددقیقه زودتر از خواب بیدارشدن و این رفتار را تکرار می کنید، این بخشی از عادات شما می شود و از این چند دقیقه می توانید برای ورزش، دوش، مطالعه، شکرگذاری،برنامه ریزی روزانه و هرکاری که انرژی شما را در طول روز بالا نگه داره استفاده کنید.

🔸یادمون باشه قرار نیست اتفاق های بزرگی رخ بدهد تا تغییرات مورد انتظار ما در زندگی اتفاق بیفتد.

🔸ایجاد تغییرات نیازمند صبر و پشتکار و مداومت در انجام کارهای کوچک هدفمند است تا به نتایج بزرگ دست پیدا کنیم.
🔸در این سفر حضور یک کوچ آموزش دیده ، میتواند به شما در انتخاب اهداف، و کارهایی که به شما کمک می کند تا به اهدافتون نزدیک تر بشوید، مفید است.

🔸یکی از مراجعهای عزیز می گفتند که "وقتی آخر هرجلسه هفتگی زمان تعیین فعالیتهای مهم در طول هفته می رسد ، هیجان زده می شوم و در طول هفته چون میدانم که در جلسه بعدی باید نتایج تلاشهام را برای کوچم بازگو کنم ، تلاش بیشتری انجام میدهم و کارها را دیگه عقب نمیاندازم چون میدونم کوچم پیگیر خواهد بود.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 75

گوش دادن فعال

یکی از مهارتهایی که در بهبود روابط شما نقش زیادی دارد.
❓تا حالا دقت کردین وقتی با شخصی صحبت می کنید، چندبار حواستون پرت شده؟
❔چند بار پرسیدین که چی گفتی؟ یکبار دیگه بگو؟
❓چند بار متوجه اصل موضوع و هدف اون شخص نشدین؟
یا برعکس
❓چندبار پیش اومده که حس کردین مخاطب شما اصلا به حرفهاتون گوش نداده؟
❔و نتوانستین اون ارتباط را برقرار کنید؟


همه اینها به مهارت "گوش دادن " برمی گردد.

 

ضرب المثل

"ما دو گوش داریم و یک دهان" 😊

منظورش اینه که:
 " دو برابر اونی که صحبت می کنیم ، باید گوش بدهیم."

🔸گوش دادن فعال
وقتی با شخصی صحبت می کنید، اگر در ذهنتون
🔹درباره شخص قضاوت می کنید
🔹به چیزهای دیگری فکر می کنید
🔹به فکر پاسخ و جواب هستید
🔹به فکر سوال بعدی تون هستید
🔹به انتقاد کردن فکر می کنید
🔹یا توصیه ها و دادن راه حل

💠 به احتمال زیاد خوب گوش نمی دهید .


سحرفیضی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : پنجشنبه 20 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 67



🔸معمولا ما برای عقاید و توانایی و رفتارهامون یک حالت واقعی و یک حالت  ایده ال در ذهن داریم.

🔹به طور ناخودآگاه عمل واقعی را با عمل تخیلی مقایسه می کنیم.

🔸اگر ببینیم از نظر عملکرد، عقاید و توانایی به خود ذهنی نزدیک تر هستیم عزت نفسمون بالاتر میرود
اگر فاصله زیاد باشه ، عزت نفس کاهش پیدا می کند.

🔸🔸🔸عزت نفس در مرکز خودپنداری و شخصیت قرار دارد.

🔅پیشرفت در شخصیت یا رفتار= دوست داشتن بیشتر خود= افزایش عزت نفس

🔅دوست داشتن بیشتر خود= کاهش ( ترس از شکست و طرد شدن + نگرانی درباره نظر دیگران+ ترس از انتقاد)
 و همه اینها یعنی :

🔸گرفتن تصمیم های مستقل و درست

سحرفیضی
کارشناس ارشد روانشناسی- عضو نظام روانشناسی و انجمن روانشناسان ایران
کوچ زندگی و فردی (دانش آموخته کوچینگ آکادمی کوچینگ FCA) و عضو انجمن کوچینگ فارسی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : یکشنبه 16 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 67

"یکی از دلایل توقف رشد، مقایسه است."

🔹همیشه خود را با "هدف" های خودتان مقایسه کنید نه با دوستان و همکارانتان.
زیرا همیشه می توان افرادی را یافت که درسطحی پایین تر از ما باشند.

🔹باید ببینید توانایی های شما چیست و خواسته های شما کدام است؟
نه اینکه دیگران چه کرده و می کنند.
همیشه کسانی هستند که دارایی کمتری از شما دارند.
هیچ یک از اینها ملاک نیست.

🔸خود را فقط با "هدف" های خود مقایسه کنید.

آنتونی رابینز



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 54


🔸 آیا جزو اون دسته افراد هستید که برای خودتون برنامه ریزی دارید؟ یا هنوز به عللی این کار را شروع نکردید.

🔸معمولا افراد موفق برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دارند.

🔸امروز اول هفته است، پیشنهاد من این است که یک برگ کاغذ بردارید و جواب سوالهای زیر را در اون بنویسید، و برای یک هفته برنامه ریزی.و تکرار کنید :

تمرین

1- کارهایی که در طول هفته قراره انجام بدهید ؟

2- در آخر هفته قراره به چه نتایجی رسیده باشید؟

3- تصور کنید همه کارها را به اخر رسونده اید و نتیجه عالی گرفتید ، چه احساساتی تجربه می کنید؟

4- اولویت انجام کارها را با حروف مشخص کنید.
اولویت اول A، دوم A و همینطور

5- مهمترین و ضروری ترین کارها را جدا کنید.

6- کدام کارها را می توانید حذف یا واگذار کنید ؟

7- چه چیزهایی با پاسخهاتون شفاف شد؟
 
8- دشوارترین کاری که لازمه انجام بدهید چیست؟
اگر آماده هستید، معطل نکنید، پیشنهاد من اینه که اول از دشوارترین کار شروع کنید ، (قورباغه را قورت بدهید)

 9- اگر هفته شلوغی دارید برای آخر هفته و بعد از رسیدن به نتایج برای خودتون جایزه متناسب تعیین کنید.


سحرفیضی
کوچ زندگی و فردی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 69

💠 اگر امروز جزو روزهایی است که فکر می کنید ، دچار چالش هستید و در سختی گرفتار شدید ، دو چیز هستند که بیشتر از همه می توانند کمکتان کنند: 


🔹صبر
🔹ایمان

اینها را فراموش نکنید و بهشون تکیه کنید.
 
🔆 مطمئن باشید روزهای سخت درسهای بزرگی به ما می دهند .

🔆 خیلی از آدمهای موفق پس از پشت سرگذاشتن روزهای سخت و چالش های بزرگ تبدیل به انسانهای رشد یافته و بهتری شده اند.

#تمرین


یک دفترچه بردارید

و درسها و تجربه هایی که کسب می کنید را در اون بنویسید و هرچند وقت یکبار مرورشون کنید.


تا تجارب را فراموش نکنید و قدرتها و توانایی هایتان را بهتر بشناسید.

 

با ما در کانال تلگرام همراه باشید:


http://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : چهارشنبه 12 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 41

🎯 شکست و پیروزی دو روی یک سکه هستند.


بیایید به جای کلمه شکست بگوییم یادگیری.


بارها باید روشهای مختلف را امتحان کرد تا به نتیجه دلخواه رسید.


🎯🎯 اگر اهداف شما مشخص باشند ، فکر میکنید کلمه " شکست " را بازهم استفاده خواهید کرد؟ 

یا به جای اون میگویید که : روشهای 1و 2 و... را امتحان کردم و به هدفم نرسیدم ، حالا با برنامه ریزی بهتر و استفاده از تجارب و توانایی ها روش بعدی را هم انتخاب می کنم.

🏆🏆🏆 برای موفقیت تلاش و تداوم مهمترین اصل است.

💎💎💎 اگر هر روز فقط یک ربع برای رسیدن به اهدافتون تلاش کنید ، ببینید در سال چقدر به سمت اهدافتون قدم برداشته اید.

👣👣👣👣👣   قدمهای کوچک ما را به نتایج بزرگ می رسانند.   👣👣👣👣👣👣



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 51

💠 برنامه ریزی و هدفگذاری برای سال 95"
به روش اسمارت و برپایه چرخه تعادل زندگی💠

 حدود یک ماه به سال جدید باقی مانده.
✅ برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید یکی از دغدغه های افراد هست.

✅ آدمهای موفق معمولا در این موقع ها برای سال جدیدشون برنامه ریزی و هدفگذاری انجام می دهند.

✅ پارسال با چند تا از مراجعای عزیز برای سال 94 دو جلسه "هدفگذاری و تعادل" را انجام دادیم . تا با برنامه وارد سال جدید شوند.

✅ امسال بعضی از این دوستان به خاطر نتایج خوبی که گرفتند، درخواست داشتند تا این برنامه تکرار بشود.

✅ برنامه ریزی و هدفگذاری به روش اسمارت و بر پایه چرخه تعادل زندگی

✅ ثبت نام برای این برنامه که در اسفندماه به صورت دو جلسه تلفنی (هرجلسه یکساعت) برای شما عزیزان برگزار میشود ، از امروز شروع شده .

✅ هزینه برنامه 150 هزار تومان شامل دو جلسه کوچینگ تلفنی یکساعته

برای مراجعین قبلی و فعلی : 80 هزار

برای اعضای محترم کانال و وبلاگ: 100 هزار

برای افرادی که از طرف مراجعین و اعضای محترم معرفی می شوند : 100 هزار


✅ روشهای ارتباطی برای تعیین زمان مشاوره کوچینگ :
 
مکاتبه از طریق ایمیل
Sahar_fz_2004@yahoo.com

پیامک با عنوان هدفگذاری 95
یا تماس با شماره
09019495627



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 10

تاریخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 165


یکی از عوامل موفقیت آدمها عادتهای خوب است.

آدمهای موفق معمولا عادات خوبی دارند که برای خودشان و دیگران مفید است.



عادتها رفتارهایی هستند که به طور اتوماتیک  و بدون فکر انجام می شود.

بعضی عادات ما بهمون کمک نمیکند مثل تاخیر یا خوردن زیاد تنقلات .

برای موفقیت در زندگی تغییر عادتهای تضعیف کننده به عادتهای خوب بسیار موثر است.

✅روشهایی برای کمک به شناخت عادتها:

1- دقت در کارهایی که اتوماتیک  و بدون فکر انجام می دهیم .

2- گرفتن بازخورد و نظر از دوستان و افراد نزدیک که خوب شما را می شناسند .

3- بررسی  عادات افراد موفق
می توان با دقت و به دید تحقیق عادات ادمهای موفق و تاثیرگذار را پیگیر بود.
مثلا اگر میخواهید خوش هیکل باشید چندتا فرد خوش هیکل را از نظر غذا خوردن، خواب ، فعالیت بدنی و موارد مرتبط بررسی کنید.


4- همفکری با کوچ و کمک گرفتن در شناخت این عادات.


✅ راههایی برای تغییر عادات:

1- معمولا تغییر عادات به تنهایی کمی دشواره و نیاز به همراه دارید.
کوچها اموزش دیدن تا به شما در تغییر عادات کمک کنند.
یک نکته خیلی مهم انضباط ایجاد شده در کنار کوچ است.
تمرینها و بازخوردها و تعهدات شما را به پیگیری برنامه ها پایبندتر می کند.

نکته : شاید وقت و هزینه کار با کوچ را ندارید ، پیشنهاد ما برای کسب نتیجه سریع تر و پایدارتر اینه که این سرمایه گذاری را روی خودتون حتما انجام بدهید. چون کار با یک کوچ سرمایه گذاری است نه هزینه .و سریعا با یک کوچ چند جلسه هماهنگ کنید.


معمولا کوچها علاقمند به کمک هستند و ترتیب جلسه ازمایشی رایگان هم برای تجربه و انتخاب به شما می دهند و گاهی تخفیفهایی هم ارائه می کنند.

شاید بتوانید بعضی خدمات را با کوچها تبادل کنید. ببینید کوچ شما به چه نیاز دارد و تخصص شما کجاست و مذاکره کنید.


2- اگر ترجیح میدهید به تنهایی مسیر را طی کنید بازم پیشنهاد من همراهی یکی از دوستانتون و دادن گزارش هفتگی به ایشون هست.


3- شما برای تغییر یک عادت بابد دقت کنید چراغ این عادت چه زمانی روشن می شود.
چه زمانی شروع میشود.
هرلحظه این اشتیاق را در خودتون احساس کردید که به سمت انجام عادت مخرب شروع به حرکت خواهید کرد ، باید عادت جایگزین مناسبی که قبلا تعیین کرده اید را انجام بدهید.
همون لحظه که وسوسه خوردن شیرینی سراغ تان امد  سریع شروع به خواندن کتابتان نمایید.

4-روش بعدی ترک محیطی است که معمولا عادتهای بد اونجا احتمال انجامش زیاده . مثلا سریع آشپزخونه را ترک کنید.

5- دور نگه داشتن ابزاری هست که یا مسبب عادته یا کمک به انجامش میکنه.
مثلا شیرینی نخرید و در یخچالتون نگه ندارید.


6- روش بعدی فاصله گرفتن از افراد و گروههایی است که درکنار اونها این عادات شما تقویت و اجرا میشود.
مثلا اگر سیگاری هستید و قصد ترک دارید، از دوستان سیگاری دوری کنید.

🔹اینها چند روش برای بهسازی عادات است که از مطالعات و تجاربم خدمت شما عرض کردم.

امیدوارم برای شما مفید و کاربردی باشد .

یادتان باشد مهم ترین مسئله شناخت خودتان و عاداتتان است.
و اینکه کاملا اماده تغییر و بهسازی باشید.

سحر فیضی

کوچ زندگی و شخصی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 10

تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 44

🔸🔸🔸آیا می دانید کوچینگ یکی از روش های  رسیدن به موفقیت است که برپایه توانایی ها و ظرفیت های شما می باشد؟

🔸🔸🔸🔸 آیا می دانید که در جلسات کوچینگ ، مراجع در نقش خلبان اصلی هواپیما است؟
کوچ نقش کمک خلبان را دارد؟

🔸🔸🔸🔸 آیا می دانید که کوچ کمک می کند ، مراجع از نهایت توانایی ها و ظرفیت هایش استفاده کند؟

🔸🔸🔸🔸 آیا می دانید که یک کوچ بیش از صدها ساعت آموزش و تجربه کسب می کند تا

آنچه شما درباره خودتان نشنیده اید ، بشنود !
آنچه ندیده اید ، ببیند !

صادقانه و بدون قضاوت مثل آینه شما را به خودتان باز شناساند.

کوچینگ حرفه ای است درباره شما و برای شما.

سحر فیضی
کوچ دانش آموخته آکادمی کوچینگ FCA



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 15

تاریخ : یکشنبه 04 بهمن 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 84

 
ارائه خدمات کوچینگ (ماهیانه):

تلفنی : ماهیانه 3 جلسه - سیصدهزار تومان 

مکاتبه ای (هر هفته حداکثر 10 ایمیل) به همراه یک جلسه تلفنی در ماه : ماهیانه یکصدو پنجاه هزار تومان

مکاتبه ای (هر هفته حداکثر 10 ایمیل) : پنجاه هزار تومان



نحوه ثبتنام از طریق :

شماره تماس:
09019495627
ایمیل:
Sahar_fz_2004@yahoo.com


با امکان اجرای یک جلسه آزمایشی رایگان.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 74

زندگی آسان است، اگر خوشحالی ادامه بده، وگرنه چیزهایی را در زندگی ات تغییر بده.
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


🔸اگر نیاز به تغییر داری،

الان در موقعیت مناسبی قرار گرفتی ،

 و اگر وقت و زمانت یکی از مهمترین دارایی هایت هست،

به جای امتحان روشهایی که ممکنه نتیجه نگیری یا دیر به نتیجه برسی

🔸🔸🔸با \" کوچ\" تماس بگیر  🔸🔸

چونکه


یک \"کوچ Coach \"

آموزش و تجربه کافی را داره تا کمک کنه شما

سریع تر

با شادمانی و

رضایت بیشتر

تغییراتی را که نیاز دارید

در زندگی تان خلق کنید.

 


سحر فیضی
دانش آموخته کوچینگ
 آکادمی کوچینگ FCA

🔸روش های ارتباطی: 

ایمیل:
Sahar_fz_2004@yahoo.com
تلفن:
09019495627



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 60

اغلب قدرت یک لمس،

یک لبخند ،

یک کلمه محبت آمیز ،

یک گوش شنوا ،

یک تعریف صادقانه یا کوچکترین توجه را دست کم می گیریم؛

در حالیکه همه اینها قادرند زندگی را از این رو به آن رو کنند.      

لئو بوسکالیا 

استاد دانشگاه و نویسنده



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

تاریخ : دوشنبه 28 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 71

امروز قصد دارم فیلمی را براتون معرفی کنم که اخیرا دیدمش.


درباره شادمانی و زندگی در زمان و لحظه ،

توجه به آنچه در زندگی برامون ارزشمنده،

تفکر و آگاهی قبل از هر رفتار و صحبت .....

این فیلم کارها و عادتهای کوچکی را نشون میدهد که با تغییر آنها زندگی مون بهتر می شود....



" About Time"

محصول 2013 کمدی-درام انگلستان
کارگردان: ریچارد کرتیس
بازیگران: ریچارد آدامز و دامنل گلیسون

با تشکر از کوچ عزیزم خانم ملک بیگلو برای معرفی این فیلم ارزشمند

تمرین و تفکر :
به عنوان تمرین متفاوت این هفته از شما درخواست دارم این فیلم را ببینید و

 نکاتی که در زندگی برای شما می تواند مفید باشه و انچه پررنگ هست را دربیارین و بنویسید.

دوست دارم نظرات شما را همگی با هم  بخوانیم.

سحرفیضی


🔸روش های ارتباطی: 

کانال تلگرام : خانه کوچینگ

telegram.me/saharfeyzicoaching

ایمیل:

Sahar_fz_2004@yahoo.com

تلفن:
09019495627



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : یکشنبه 27 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 105


همه ما با کلمه " تمرکز "  آشنا هستیم، تمرکز توانایی و قدرت است. انسانهایی که تمرکز بالاتری دارند، معمولا در دستیابی به اهداف خود موفق تر هستند.
🔸مهم ترین نکته تمرکز روی کاری است که درحال انجامش هستیم.
سوال: چند نفر از شما وقتی کاری را شروع به انجام می کنید ، همزمان فکرتون جای دیگری مشغول است ؟ یا همزمان چند تا کار را انجام می دهید؟

هیچ می دانید اگر شما هم جزو دسته بالا هستید ، احتمالا کیفیت کارهاتون مطلوب نیست؟ آیا تا حالا بازخوردهایی درهمین رابطه دریافت کرده اید؟

اگر تمرین کنید در لحظه فقط یک کار را انجام بدهید و فکرتون هم همونجا باشه ، به اصطلاح میشه گفت شما حضور کامل دارید، دراین صورت قدرت تمرکز و حضور را لمس می کنید.

تمرین :
تمرین کنیم موقع انجام کارهای روزمره ، فقط روی همون کاری که داریم انجامش می دهیم متمرکز باشیم و آگاهانه حضور و تمرکز را انتخاب کنیم.
از انجام چندتا کار در یک زمان خودداری کنیم.


سحر فیضی
کوچ حرفه ای


🔸🔸روش های ارتباطی:  جهت اشتراک تجارب و  دریافت خدمات کوچینگ :🔸🔸
📧 ایمیل:
Sahar_fz_2004@yahoo.com
☎️ تلفن:

09019495627

 کانال تلگرام :

telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : یکشنبه 20 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 61


🔸شاید شما هم این ضرب المثل را شنیده اید که
 "قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید."
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
معمول ترین برداشت ما از این ضرب المثل در بخش سلامتی هست، وقتی بیمار میشویم اونوقت قدر سلامتی مون را بهتر می دانیم ، در بخش روابط یا مالی و ..... جاهای دیگه هم میشه استفاده کرد.

خوبی ضرب المثل ها به اینه که در شرایط مختلف هرجا متناسب با وضعیت باشه به سادگی منظور را می رسانند.😉

🔹چه ارتباطی بین این ضرب المثل و شکر گذاری وجود دارد؟ برداشت من این است که :

🔅 قبل از اینکه نعمتی را از دست بدهیم ، شکرگذار باشیم و قدر و ارزشش را بدانیم تا بعدا دچار افسوس نشویم.

🔅شناخت نعمتها و قدراونها را دانستن باعث جذب بیشتر نعمت و برکت به زندگی ما می شود.


🔅با شکرگذاری و قدرنعمتها را دانستن احساس آرامش و حضور خواهیم داشت.

برای بهتر شدن زندگی مون بیایید:

 قدر داشته ها و نعمتهای زندگیمون را بیشتر بدانیم و از بابت وجودشون شکرگذار باشیم و از وجودشان لذت ببریم.

تمرین امروز تا آخر هفته:
نعمتها و داشته هایی که بابت وجود اونها شکرگذار هستید را بنویسید:


این ستون می تواند شامل : سلامتی ، افراد، مالی، توانایی، خصوصیات شخصیتی و اخلاقی و خیلی چیزهای دیگه باشد.



منتظر نظرات و نتایجی که از انجام تمرینها به دست می آورید هستم.
سحرفیضی
کوچ حرفه ای

من یک کوچم و می توانم در مسیر خلق زندگی بهتر در کنار شما باشم و به شما  کمک کنم.
روش های ارتباطی:
ایمیل:
Sahar_fz_2004@yahoo.com
تلفن:

09019495627
می توانید برنامه ها و تمرانات بیشتر را در کانال "خانه کوچینگ" دنبال کنید:

https://telegram.me/saharfeyzicoaching



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 24

تاریخ : یکشنبه 13 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 56

فکر می کنید برای خوشحال شدن نیاز به چه چیزهایی دارید؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که معمولا اهدافی را تعیین و تلاش می کنند تا به انها برسند و هرگونه شادمانی و لذت را موکول به موفقیت در رسیدن به هدف هایشان می نمایند؟

خودتان را در وضعیت شروع یک دو یا کوهنوردی تصور کنید. شما بایستی مسیری را طی کنید تا به موقعیت موردنظرتان دست یابید.

اکنون ببینید چه مدت زمانی در نقطه شروع و چه مدت زمانی را در نقطه پایان یا قله خواهید بود؟

مسلما بیشتر زمان را در مسیر بین این دو بوده اید.

با توجه به اینکه ما در زندگی نیز بیشتر زمانمان در مسیر رسیدن به اهداف و خواسته هایمان طی می شود ، شاید بهتر باشد در مسیری که در حال طی آن هستیم با شادمانی ،از لحظه لحظه زندگی مان لذت ببریم و با حس خوب، احساس مسئولیت و کمک به دیگران برای طی مسیر شخصی شان پیش برویم.

در اینصورت وقتی به هدفمان می رسیم ،نه تنها از موفقیت خود غرق لذت و افتخار هستیم ، فرصت خلق لحظات شاد، کسب تجربه های ارزشمند و رشد را نیز به خودمان و دیگران هدیه داده ایم.


سحر فیضی
کوچ حرفه ای

من یک کوچم و میتوانم در مسیر خلق زندگی بهتر در کنار شما باشم .


آدرس ایمیل
Sahar_fz_2004@yahoo.com
شماره تماس

09019495627





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : چهارشنبه 09 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 132

امروز شروعی دوباره است

همه چیز از وقتی که از خواب بیدار می شویم شروع می شود.

حال خوب


 انرژی بالا،


 نگاه مثبت به اتفاقات پیش رو،


شور و اشتیاق


کنجکاوی


مهربانی


و حس کمک به دیگران و.....


لبخند

اینها را هر روز صبح با خودتون داشته باشید.


اگر از خونه بیرون میروید یا در خونه اید فرقی نمیکند


یکی دو دقیقه جلوی آینه به خودتون لبخند بزنید و


 با امید و انتخاب احساسات خوب روزتون را آگاهانه شروع کنید.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 سحر فیضی
کوچ حرفه ای

من یک کوچم و میتوانم در مسیر خلق زندگی بهتر در کنار شما باشم و کمک کنم.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : دوشنبه 07 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 39

 امروز شروعی دوباره است،

 فرقی نمی کند در کجا و چه مرحله ای هستی،

امروز گفتگوهای منفی، شک و تردید و ترس هایت را کنار بگذار ،

تصمیم بگیر تا زندگی جدیدی برای خودت بسازی،

همان گونه که در آرزویش هستی.



 سحر فیضی
کوچ حرفه ای

من یک کوچم و میتوانم در مسیر خلق زندگی بهتر در کنار شما باشم و کمک کنم.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : یکشنبه 06 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 56

تا حالا به حرف هایی که به خودتان می زنید دقت کردین؟

💎معمولا چه گفتگوهای درونی با خودتون انجام میدین؟
👎 آیا دائما خودتون را سرزنش میکنید؟ مورد انتقاد قرار می دهید؟
یا برعکس
👍 خودتون را تشویق و تحسین می کنید؟

💎 آیا می دانید که گفتگوهای درونی چقدر اهمیت بالایی دارند؟
چون شما هر گفتگو را می شنوید و ذهن شما براساس همین صحبتها برنامه ریزی می شود و گفتگوهای درونی به باورهای شما تبدیل می شوند.
💎چند روز روی حرفهایی که با خودتان می زنید تمرکز کنید.و صحبتهایی را که روی شما اثر بد دارند و شامل انتقاد،سرزنش، ترس، باور نداشتن به خودتان و تواناییهاتون، نگرانی و ...
می شوند ، کنار بگذارید .
💎چند تکنیک ساده برای رهاشدن از گفتگوهای درونی منفی یا تضعیف کننده:

1. تا می توانید خودتان را دوست داشته و تعریف، تحسین و تشویق کنید.
2.جملات مثبت درباره خودتان نوشته و جایی بچسبانید تا دائما ببینید و تکرار کنید.
3. جلوی آینه جملات مثبت را بلند بگویید.
4. گفتگوهای منفی را نوشته و در سطل زباله بیندازید.
5. وقتی شروع به مکالمه منفی می کنید فورا موقعیت خود را تغییر دهید و ذهن خود را با فعالیت دیگری مشغول کنید.
6.کتاب های رشد شخصی را مطالعه نمایید.
7. وقت خود را با افرادی بگذرانید که کنارشان خودتان را بیشتر دوست می دارید.
8. برای نتیجه گیری سریع تر و بهتر با یک کوچ کار کنید.

 

سحر فیضی

کوچ حرفه ای

راههای ارتباطی:

آدرس ایمیل
Sahar_fz_2004@yahoo.com
شماره تماس
09019495627



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : شنبه 05 دی 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 64

با سلام. با ما در کانال "خانه کوچینگ" همراه باشید.

همه شما عزیزان دعوت هستید,در کانال "خانه کوچینگ" به سوی صلح درونی،شادی،برنامه ریزی، هدفگذاری،رشد و تعادل و ایجاد زندگی بهتر همسفر باشیم.
لطفا لينك كانال را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد تا آنها هم در اين سفر با ما همراه شوند.


 https://telegram.me/saharfeyzicoaching




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 83

آشنایی من با این مجموعه در شرایطی بود که در حداکثر امکانات رفاهی زندگی ام بودم و کمتر بار مسئولیتی به دوش داشتم اما احساس میکردم هدایت زندگی ام در دستم نیست و توازنی در بخش های مختلف زندگی ام نداشتم و از پر کاری ها و کم کاری های آن سردرگم بودم به بیانی ابعاد مختلف آن را نمیشناختم یا اگر میشناختم بلد نبودم چطور چرخه تعادل را در آن ایجاد کنم.
وقتی با کوچینگ آشنا شدم، یکی از جذابیتهای آن مبحث چرخه تعادل بود و دیگر جذابیت های این روش، پاسخ هایی بود که در اکتشاف به درون خودم قرار بود پیدا کنم این یعنی مراجع محور و بسیار شگفت انگیز.. در ادامه، من در سخت ترین روزهای زندگی ام قرار گرفتم اما چون دید من به زندگی ، مسئولیت پذیری و چالش ها عوض شده بود، با همراهی کوچ عزیزم از چالش ها عبور کردم با بیشترین دست آور. دست آورد های من با گذشت این ۱سال کار با مجموعه کوچینک، مسئولیت پذیری، حال خوب حتی در شریط پر چالش، میل و اشتیاق به تغییر سازنده، انعطاف پذیری، خود آگاهی، توانایی شنیدن ندای درونی، تداوم و پشتکار، آشنایی با ابعاد مختلف زندگی، خود دوستداری و دیگر دوستداری فعال و مفید، ثابت قدم شدن و رفع دودلی ها در کسب و کار، اصلاح تعاریف ذهنی در جهت خود کنترلی و مثبت اندیشی و ...
چیزی که بیشتر از همه اینها لازم به ذکر است، تغییرات عظیم همیشه حاصل تغییرات کوچک و مداوم است و آنها را باید اصیل و مهم شمرد. من برای خودم با این هدف تغییرات را شروع کردم که هر روزم را کمی بهتر از دیروزم تحویل دنیا میدادم.
برای تک تک شما عزیزان سفر خوب و پویایی به درونتان آرزو میکنم که این تمام چیزیست که برای صلح با خود ، دیگران و تمام کائنات به آن نیاز داریم.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 99

نیکبختی یعنی زمانیکه انچه می اندیشی، آنچه می گویی و آنچه انجام می دهی با هم هماهنگ باشند.

مهاتما گاندی

 

 

از کجا بدانیم که بین افکار،احساس ، سخنان و رفتار ما هماهنگی وجود دارد؟

ما به آگاهی از خودمون نیاز داریم. شاهد بودن و از دور به خودمون نگاه کردن و پرسیدن سوال به ما کمک میکند تا به این شفافیت برسیم.

کوچ چگونه به شما کمک می کند؟

 یکی از کارهایی که یک کوچ انجام میدهد این است که بدون قضاوت ، شما را میبیند و میشنود و با پرسیدن سوال و ارائه بازخورد مثل یک آینه روبروی مراجع قرار میگیرد . تا مراجع خودش را ببیند و به آگاهی و درک درستی از افکار و احساس و گفته ها و عملکردهاش دست پیدا کند.

بزرگترین هدیه ای که کوچ به مراجع می دهد بالا رفتن آگاهی مراجع نسبت به خودش است.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : شنبه 21 آذر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 187


هر هفته یک جلسه برگزار میشود.
مدت هر جلسه بنا به توافق بین 45 دقیقه تا یکساعت است.
جلسات به صورت تلفنی ( یا نرم افزارهای ارتباط صوتی اینترنتی)برگزار می شود.
قبل از شروع دوره ، یک جلسه آزمایشی انجام و در صورت توافق قرارداد منعقد می شود.
دستمزد ماه اول بعد از توافق و قبل از جلسه اول واریز و به صورت ماهیانه پرداخت می شود.
اگر مراجع یا کوچ در طی دوره ، بنابر دلایلی تصمیم به ادامه ندادن داشته باشند ،فقط هزینه جلسات برگزار شده محاسبه می شود.

روشهای ارتباطی جهت رزرو دوره و ارایه نظر و بازخورد:

 sahar_fz_2004@yahoo.com

تلفن تماس:
09019495627



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : شنبه 21 آذر 1394 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 65

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 2
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice