شکوفایی
اینجانب ز.  کارشناس و كارمند ،حدود یک ماه و نیم از جلسات کوچینگ توسط خانم سحر فیضی بهره مند شده ام. تصورات من از این شیوه تغییر در نگرش و افکار با توجه به توضیحات و اطلاعات ارائه شده توسط ايشان ش
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







اینجانب ز.  کارشناس و كارمند ،حدود یک ماه و نیم از جلسات کوچینگ توسط خانم سحر فیضی بهره مند شده ام. تصورات من از این شیوه تغییر در نگرش و افکار با توجه به توضیحات و اطلاعات ارائه شده توسط ايشان شکل گرفت و مرا راغب کرد تا بصورت آزمایشی طی چهار جلسه بصورت رایگان از مطالب ارائه شده بهره گیرم و سپس به دلیل جذابیت کار و تأثیر مثبت آن در تغییر افکار و پس زمینه های ذهنی ام که به شدت آزارم می داد به ادامه کار علاقمند شدم.

با توجه به نوع تمرینات ارائه شده که جنبه عملی داشت و روزانه تکرار میشد و به نوعی در جلسه اول تأثیرات آن برایم مشهود نبود، به مرور اثر خود را بر جا گذاشت و مرا از ذهنیت منفی که داشتم و باعث استرس و تشویش ذهنی ام میشد خارج کرد.

با توجه به اعتقادی که به مسائل متافیزیک دارم و تجربه قبلی از هیپنوتیزم و باور قلبی به قانون جذب و تأثیر تلقین مثبت در روح و روان، تمرینات ارائه شده توسط کوچ و تکالیفی که بعد از اتمام هر جلسه درخواست میشد، نتیجه جلسات به مرور ظاهر گردید وکم کم نگرانیهای مرا در روابط اجتماعی و تعامل با افراد خاصی که برایم سخت و آزار دهنده بود، کاهش داد که هم اکنون نیز با ادامه تمرینات برایم ملموس تر و تأثیرگذارتر شده است.

برداشت من از این شیوه در شرایط روحی روانی خاص و یا بهبود وضعیت زندگی و برنامه ریزی برای آینده بهتر و مطلوب تر این است که همه چیز از تصورات و باورها و القائات فکری افراد ناشی می شود و من میتوانم با داشتن ذهنیتی مثبت در زندگی و اعتماد و دوست داشتن خودم، به آنچه که در ذهنم دارم و یا جزو برنامه های زندگی آینده ام است دست یابم.

کوچینگ به من یاد داد که همیشه آنچه که در ذهن من است و به آن اعتقاد و باور دارم نمیتواند درست باشد و باید آنرا بر حسب موقعیتی که در آن قرار دارم تغییر دهم تا به وضعیت مطلوب تری در زندگی دست یابم.

همچنین من در این جلسات دریافتم من هميشه نمیتوانم محیط و عوامل محیطی را تغییر دهم تا به آنچه مد نظرم است دست یابم، بلکه باید برای داشتن زندگی آرام و شرایط روحی و روانی مناسب، خودم را تغییر و با محیط وفق دهم و کنترل افکار و ذهنیات خودم را داشته باشم.

در کل این جلسات با توجه به تمایل و آمادگی ذهنی من و مساعدت و همراهی سرکار خانم فیضی بسیار مثبت و تأثیر گذار بود. با تشکر از ایشان و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 56

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
توصیه نامه از طرف مراجعین 6
توصيه نامه مراجع كوچينگ 5
توصيه نامه مراجع كوچينگ 4
توصيه نامه كوچينگ 3
توصيه نامه مراجع 2

تاریخ : دوشنبه 07 مهر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 164

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice