شکوفایی
کوچینگ
قالب وبلاگ
درباره ي سايت

اين وبلاگ درباره معرفی حرفه کوچینگ ،تاثيرات آن در رشد و بهبود زندگي افراد و نيز ارائه خدمات كوچينگ می باشد.
موضوعات سايت
توصيه نامه هاي كوچينگ
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
(Refresh)
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت شکوفایی خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

سمينار توسط آقاي تيمور ميري ارائه گرديد ، با شنيدن تجارب آن دسته از دانشجويان و مراجعين كوچينگ كه من هم جزو آنها بودم آغاز شد،بعضي از نتايجي  كه من در طول دوره آموزشي ام و خصوصا از كار با دو نفر كوچ كه خانمها دكتر معتمد و نازنين ملك بيگلو بودند كسب نموده امشامل روابط و تعاملات بهتر،تغيير ديدگاههاي تضعيف كننده ام و بازسازي آنها ،ايجاد شفافيت و واضح شدن اهداف و خواسته هايم،تلاش و پيگيري و تمرين ،پذيرش بازخوردها و تجربه شادي و لذت بيشتر در مسير زندگي ام و نيز اعتماد به نفس بهتر بوده است.
در ادامه سوالات قدرتمند زير كه اين سوالها به منظور شفاف سازي بعضي از ارزشهاي اساسي و كليدي زندگي شركت كننده ها طراحي شده بود از حضار پرسيده شد:
در حال حاضر بيشترين وقت خود را در كجا و چه فعاليتهايي مي گذرانم؟
 در حال حاضر بيشترين انرژي و فكرم را  در كجا صرف مي كنم؟
در هريك از فعاليتهايي كه من بيشترين زمانم را آنجا مي گذرانم،رضايت من چگونه است؟
به چه چيزي در زندگي نياز دارم تا زندگي ام را كامل تر و با تعادل بيشتري به پيش ببرم؟
سپس آقاي ميري بحث را با توضيح درباره استفاده از "چرخه زندگي" ادامه دادند،كه يكي از ابزارهاي كليدي كوچها است.
مهمترين نكته در چرخه زندگي ،متعادل بودن ابعاد مختلف زندگي است ،اين چرخه براي هر مراجع متناسب با زندگي خودش تنظيم مي شود.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 35

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 152

  
FCCI انجمن كوچينگ به زبان فارسي سمیناری در خصوص موضوع زیر برگزار می نماید:
"چگونه در زندگي خود تعادل ايجاد كنيم"
 هدایت و رهبری این برنامه بر عهده آقای تیمور میری است. تمرکز ایشان بر دستیابی سریع تر به نتایج، همگام با تجربه شادی های بیشتر و در نتیجه برخورداری از زندگی متعادل تر است.
وی یک "کوچ" (Coach) حرفه ای فدراسيون بين المللي كوچينگ (www.coachfederation.org) است و "كوچ" تاييد شده "شناخت نقاط قوت" مؤسسه گالوپ (www.Gallup.com) به شمار مي رود كه با شركت هاي بین المللی و افراد حرفه ای از فرهنگ های مختلف و با جایگاههای متفاوت کار می کند.
ايشان تجربه كار با افراد و گروههايي با زمينه ها و اهداف متفاوت بسياري در طول 10 سال گذشته در ايران را دارد.
این سمینار برای افرادی تنظیم شده است که مایل به افزایش آگاهی خود بوده، به دنبال راههایی برای دستيابي سريع تر به اهدافشان همگام با تجربه شادي هاي بيشتر هستند و همزمان با کمک به دیگران، به آموزش مداوم و رشد فردی خود نیز اهمیت می دهند.
در این سمینار زماني براي سؤال و جواب با اعضاي ديگر  انجمن (www.icoachcommunity.org) در نظر گرفته شده است تا درباره برنامه آموزش "كوچ" در آكادمي فارسي كوچينگ (FCA) براي علاقه مندان به يادگيري مهارتهاي كوچينگ يا افرادي كه دوست دارند كوچ باشند،صحبت شود.
در اين سمينار تيمور ميري گروه را براي رسيدن به اهداف ذيل كوچ خواهد نمود:
1)    شفاف سازي آنچه در زندگيتان براي شما اهميت دارد.
2)    افزایش آگاهی شما تا دریابید در حال حاضر کجا قرار دارید و
3)    ابزارهایی در اختیارتان می گذارد که پیشرفت خود را پس از یک واقعه، تسریع نمایید.
حداکثر ظرفیت سمینار 35 نفر می باشد ؛ بنابراین اولویت با افرادی است که سریع تر ثبت نام نمایند. هزینه ورود 400،000 ریال برای هر نفر می باشد.
لطفاً توجه داشته باشید :
الف) FCCI يك انجمن غيرانتفاعي مي باشد و تمام درآمد حاصل از برگزاري سمينار،در فعاليتهاي مربوط به كوچينگ كه شامل سازماندهي و تداوم برنامه هاي مشابه است هزينه خواهد شد.
ب) ثبت نام شما تنها درصورتی قطعی تلقی می گردد که پیش از تاریخ 16 دي ماه، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر در بانک پارسیان واریز نموده و اطلاع داده باشید : 0735 6233 0610 6221 
ج)سمینار در تاریخ 17 دي ماه راس ساعت 9 شب آغاز و طبق برنامه ساعت 30:10 شب به پایان خواهد رسید و در محل زیر برگزار می گردد:  میدان ونک- ملاصدرا- خیابان پردیس- پلاک 26- طبقه دوم- موسسه صبای سحر
جهت ثبت نام، از طریق شماره تلفن 09019495627 یا ای-میل info@icoachcommunity.org با نماینده FCCI تماس حاصل نمایید. خواهشمند است مشخصات هر شرکت کننده را به طور کامل، شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس ای-میل، در اختیار موسسه قرار دهید و هنگام حضور در سمينار لطفاً رسيد پرداخت را جهت ارائه، به همراه داشته باشيد.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 20

تاریخ : دوشنبه 08 دی 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 114

تأثیر کوچینگ و تمرینات آن در زندگی شخصی من
اینجانب پ، کارشناس و مربي، حدود دوماه هست كه به صورت حضوري در جلسات کوچینگ سحر شركت مي كنم. قبلا با ايشان آشنا وبا هم در ارتباط بوديم.در مورد برخي مسائل زندگي وكاري وموقعيتها با هم صحبت مي كرديم،ايشان با ارائه توضیحات و اطلاعاتي درباره كوچينگ  مرا ترغيب به شركت در جلسات نمود كه بصورت آزمایشی چندجلسه حاضر شدم و چون برايم جذابیت داشت و تأثیرگذار بود وتفاوت آن را با روانشناسي درك مي كردم وجوابهايم را از درون خودم مي جستم به ادامه كار و انجام تمرينات ارائه شده علاقمند شدم.
من در موقعيتي بودم كه دچار سردرگمي شده و حركت وهدفي نداشتم، روابطم را كمتر كرده واحساس انزوا مي كردم،انرژي منفي درونم انباشته شده و افكار منفي وگذشته باعث سرزنش دائمي خودم وديگران مي شد.در واقع نياز به ايجاد تغيير در افكارخود وزندگي و بدست آوردن تعادل لازم بود،كه با حضور در جلسات كوچينگ و انجام تكاليف تغييراتي در زندگي ام ايجاد گرديد:
اكنون از زندگي گذشته ام درس مي گيرم،به تعادل زندگي ام فكر مي كنم و درصدد حفظ تعادل هستم.باورها و ديدگاههايم را به مسائل تغيير داده ام و تفكراتم انعطاف پذيرتر شده است.قبلا فكر مي كردم آنچه مي دانم و مي گويم درست است اما الان سعي مي كنم شنونده خوبي باشم،رفتار وافكارم درست باشد ودرروابطم سعي دارم حالت برنده-برنده را پيدا كنم و روابطم را گسترش داده وقابليتها و تواناييهايم را مي بينم وبه دنبال كسب وكار هستم.دوست دارم موقعيتهاي مختلف را بيازمايم.براي داشتن زندگي بهتر تغييراتي در خودم داده و با شرايط بيشتر وفق پيدا كنم.
براي ايجاد تغيير در زندگي،داشتن زندگي ايده ال ،رسيدن به اهداف و... ما نياز به حضور يك حامي،مشوق وهمراه مطمئن داريم، بنابراين به شما استفاده از خدمات كوچينگ سحر را توصيه مي نمايم.
به عنوان مراجع از جلسات كوچينگ ايشان كه تاثيرات خوبي در زندگي وروحيه ام داشته راضي هستم واز مساعدت و همراهی سحر تشكر و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 34

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : چهارشنبه 05 آذر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 112

تا حالا به اين موضوع فكر كرده ايد كه انتخابهاي ما چه تاثيرات مهمي در زندگي ما دارند؟

فكر كرده ايد كه زندگي اكنون ما حاصل انتخابهاي ديروز ما است؟

انتخابهاي ما مي تواند باعث شكست و يا موفقيت در مسير حركت ما باشند.

براي اينكه بتوانيم زندگي بهتر و با كيفيت بالاتر براي خودمان خلق كنيم لازم است كه انتخابهاي بهتري داشته باشيم.

و آگاهانه زندگي را خلق كنيم كه برايمان خوشايند است.(دبي فورد)

بعضي وقتها لازم است كه عادتها،و باورهايمان را به چالش كشيده و براي بهبود زندگيمان انتخابهاي آسان و راحت طلبانه و برپايه عادتهاي گذشته را كنار گذاشته و انتخابهاي جديد و پرقدرت داشته باشيم و از محدوده راحتي خود براي رسيدن به آينده بهتر فراتر رويم.

حضور يك كوچ با سوالهاي درست و به موقع در اين مسير ،به عنوان همراه و حامي مي تواند كمك كند تا به انتخابهاي خود و تاثير آنها در زندگي،آگاهاه تر شده و در مسير درست حركت نماييم.تا بتوانيم زندگي دلخواهمان را بر مبناي ارزشهايمان خلق نماييم.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 9 نفر مجموع امتیاز : 39

تاریخ : پنجشنبه 15 آبان 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 55

افراد با انگيزه هاي مختلفي  وارد يك برنامه كوچينگ مي شوند،بعضي انگيزه هاي معمول عبارتند از: ايجاد نظم وانجام برنامه ريزي در زندگي،هدف گذاري،رسيدن به اهداف خاص،افزايش درآمد،ارتقاي شغلي، بهبود روابط،سلامت وتناسب اندام، افزايش اعتماد به نفس، بازسازي زندگي پس از سوگواري و يا طلاق، مواجهه بهتر با تغييرات زندگي، رشد و پيشرفت شخصي،شناخت تواناييها و استعدادها و ....؛  آنچه مسلم است اين است كه هريك از ما بنابر دليلي به كوچينگ بله مي گوييم.

بهتر است قبل از شروع به كار با يك كوچ ابتدا چند سؤال از خودتان بپرسيد:

1- واقعا در يك برنامه كوچينگ دنبال چه چيزهايي هستيد و مي خواهيد چه چيزهايي كسب كنيد؟

2-آيا خواسته اي شما شفاف است يا سردرگم هستيد؟

3-آيا خواهان تغييراتي در زندگيتان هستيد؟

4-آيا آمادگي اين تغييرات را داريد؟

5- آيا تعهد و تلاش و پشتكار  لازم را براي شركت در جلسات و تماسها و انجام تعهداتتان را در خود مي بينيد؟

6-اگر به خواسته هايتان دست پيدا كرديد ،آينده تان چگونه خواهد بود؟

7- آيا  ترسها و موانعي كه شما را از حركت و يا بدست آوردن خواسته هايتان بازمي دارند را مي شناسيد؟

مسلما پاسخ شما به سوالهاي بالا باعث شفافيت موضوع خواهد بود.اين فرايند به شما كمك مي كند تا آنچه مي خواهيد و جايگاه فعلي شما برايتان شفافتر شود.

عموما افراد پس از شروع برنامه كوچينگ به مرور جواب سوالها را به طور مشخص و واضح به دست مي آورند، و نيز تعهد و علاقه مراجع براي انجام برنامه ها و دادن بازخورد به كوچ ،اين برنامه را تاثيرگذارتر مي كند.

افراد با انگيزه ها و خواسته هاي مختلفي وارد يك برنامه كوچينگ مي شوند،و انچه كسب مي كنند معولا فراتر از انگيزه هاي اوليه شان براي بله گفتن به كوچينگ است.و اغلب با تغييرات موثر در ديدگاههايشان و احساس رضايت دروني بيش از پيش جلسات را به اتمام مي رسانند.





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 39

تاریخ : چهارشنبه 07 آبان 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 64

كوچينگ يك رابطه دوطرفه مشاركتي بين مراجع و كوچ است،كه بر روي طراحي و برنامه ريزي و انجام دادن تغييرات مشخص و معنادار در زندگي شخصي و شغلي مراجع تمركز دارد. 

انگيزه مراجع براي تغيير و رشد ،همكاري در انجام تعهدات و دادن بازخورد موثر به كوچ از طرف مراجع ،اثر مهمي در روند كوچينگ دارد.

 براي اثر بخشي بهتر و پايدار شدن تغييرات به وجود آمده ،معمولا يك دوره كوچينگ بين سه تا شش ماه يا يكسال طول مي كشد و اغلب يك جلسه در هفته و سه جلسه در ماه برگزار مي شود.


 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 36

تاریخ : سه شنبه 06 آبان 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 57

معجره ها درونی هستند ، به درون خویش سفر کن تا جادوی زندگی خود را خلق کنی .

وین دایر



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 35

تاریخ : شنبه 26 مهر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 79

آيا مي دانيد استفاده از خدمات كوچينگ چه فوايدي دارد؟

كساني كه از خدمات يك كوچ به عنوان حامي،همراه و گوش شنوا،بهره مي برند درباره موضوعاتي كه آنها را تحت فشار قرار مي دهد وموانع پيش رويشان و نيز درباره فرصتهاي پيش آمده از ديدگاههاي اثربخش تر نگريسته و فكر ميكنند و مي توانند موقعيتهاي خود را گسترده نموده ودر روابط بين فردي وشغلي نيز بيشتر تاثيرگذار باشندو نيز اعتماد به نفسشان نيز افزايش مي يابد.

اين افراد كه در رشد و توسعه فردي متعهد هستند ،به الگويي تبديل مي شوند كه مردم از ارتباط فردي و كاري با آنها لذت مي برند و در رسيدن به اهدافي كه براي خود تعيين مي نمايند به نتايج قابل تقديري دست مي يابند.

و مهمتر از همه اينكه احساس رضايت از زندگي در آنها به طور مشخصي افزايش مي يابد.

استفاده از خدمات كوچينگ سرمايه گذاري هوشمندانه اي است كه افراد مسلما چندبرابر وقت وهزينه ،منفعت و سود به دست مي آورند.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 35

تاریخ : یکشنبه 20 مهر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 72

اینجانب ز.  کارشناس و كارمند ،حدود یک ماه و نیم از جلسات کوچینگ توسط خانم سحر فیضی بهره مند شده ام. تصورات من از این شیوه تغییر در نگرش و افکار با توجه به توضیحات و اطلاعات ارائه شده توسط ايشان شکل گرفت و مرا راغب کرد تا بصورت آزمایشی طی چهار جلسه بصورت رایگان از مطالب ارائه شده بهره گیرم و سپس به دلیل جذابیت کار و تأثیر مثبت آن در تغییر افکار و پس زمینه های ذهنی ام که به شدت آزارم می داد به ادامه کار علاقمند شدم.

با توجه به نوع تمرینات ارائه شده که جنبه عملی داشت و روزانه تکرار میشد و به نوعی در جلسه اول تأثیرات آن برایم مشهود نبود، به مرور اثر خود را بر جا گذاشت و مرا از ذهنیت منفی که داشتم و باعث استرس و تشویش ذهنی ام میشد خارج کرد.

با توجه به اعتقادی که به مسائل متافیزیک دارم و تجربه قبلی از هیپنوتیزم و باور قلبی به قانون جذب و تأثیر تلقین مثبت در روح و روان، تمرینات ارائه شده توسط کوچ و تکالیفی که بعد از اتمام هر جلسه درخواست میشد، نتیجه جلسات به مرور ظاهر گردید وکم کم نگرانیهای مرا در روابط اجتماعی و تعامل با افراد خاصی که برایم سخت و آزار دهنده بود، کاهش داد که هم اکنون نیز با ادامه تمرینات برایم ملموس تر و تأثیرگذارتر شده است.

برداشت من از این شیوه در شرایط روحی روانی خاص و یا بهبود وضعیت زندگی و برنامه ریزی برای آینده بهتر و مطلوب تر این است که همه چیز از تصورات و باورها و القائات فکری افراد ناشی می شود و من میتوانم با داشتن ذهنیتی مثبت در زندگی و اعتماد و دوست داشتن خودم، به آنچه که در ذهنم دارم و یا جزو برنامه های زندگی آینده ام است دست یابم.

کوچینگ به من یاد داد که همیشه آنچه که در ذهن من است و به آن اعتقاد و باور دارم نمیتواند درست باشد و باید آنرا بر حسب موقعیتی که در آن قرار دارم تغییر دهم تا به وضعیت مطلوب تری در زندگی دست یابم.

همچنین من در این جلسات دریافتم من هميشه نمیتوانم محیط و عوامل محیطی را تغییر دهم تا به آنچه مد نظرم است دست یابم، بلکه باید برای داشتن زندگی آرام و شرایط روحی و روانی مناسب، خودم را تغییر و با محیط وفق دهم و کنترل افکار و ذهنیات خودم را داشته باشم.

در کل این جلسات با توجه به تمایل و آمادگی ذهنی من و مساعدت و همراهی سرکار خانم فیضی بسیار مثبت و تأثیر گذار بود. با تشکر از ایشان و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 56

درباره : توصيه نامه هاي كوچينگ ,

تاریخ : دوشنبه 07 مهر 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 165

بگذار ، كه بر شاخه اين صبح دلاويز
بنشينم و از عشق سرودي بسرايم .
آنگاه ، به صد شوق ، چو مرغان سبكبال ،
پر گيرم ازين بام و به سوي تو بيايم

خورشيد از آن دور ، از آن قله پر برق
آغوش كند باز ، همه مهر ، همه ناز
سيمرغ طلايي پرو بالي ست كه – چون من –
از لانه برون آمده ، دارد سر پرواز

پرواز به آنجا كه نشاط است و اميدست
پرواز به آنجا كه سرود است و سرورست .
آنجا كه ، سراپاي تو ، در روشني صبح
روياي شرابي ست كه در جام بلور است .

آنجا كه سحر ، گونه گلگون تو در خواب
از بوسه خورشيد ، چو برگ گل ناز است ،
آنجا كه من از روزن هر اختر شبگرد ،
چشمم به تماشا و تمناي تو باز است !

من نيز چو خورشيد ، دلم زنده به عشق است .
راه دل خود را ، نتوانم كه نپويم
هر صبح ، در آيينه جادويي خورشيد
چون مي نگرم ، او همه من ، من همه اويم !

او ، روشني و گرمي بازار وجود است .
در سينه من نيز ، دلي گرم تر از اوست .
او يك سرآسوده به بالين ننهادست
من نيز به سر مي دوم اندر طلب دوست .

ما هردو ، در اين صبح طربناك بهاري
از خلوت و خاموشي شب ، پا به فراريم
ما هر دو ، در آغوش پر از مهر طبيعت
با ديده جان ، محو تماشاي بهاريم .

ما ، آتش افتاده به نيزار ملاليم ،
ما عاشق نوريم و سروريم و صفاييم ،
بگذار كه – سرمست و غزل خوان – من و خورشيد :
بالي بگشاييم و به سوي تو بياييم .

زنده ياد فريدون مشيري



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 35

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1393 نویسنده : سحرفيضي l بازدید : 74

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 8
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
نظر سنجي
تا چه اندازه اي نسبت به خدمات كوچينگ آگاهي و شناخت داريد؟
تبادل لينك هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرود پرواز وآدرس http://sfeyzi.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به شکوفایی مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

شکوفایی

بازی کنید و به گرسنگان غذا دهیدFreerice